Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@20:34:40 GMT

برکناری مربی استقلال به خاطر قلیان کشیدن

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۷۱۲۶

فارس نوشت: چند روز پیش بود که باشگاه استقلال و مدیران آکادمی این باشگاه تغییراتی را در راس کادر فنی تیم‌های پایه این باشگاه انجام دادند و با مربیان فصل گذشته این آکادمی خداحافظی کردند اما این انتخاب‌ها سوالاتی را در اذهان ایجاد کرد. به طور مثال محمد فداییسرمربی تیم امید استقلال فصل گذشته این تیم را قهرمان امیدهای تهران کرد اما نام او در بین مربیان این فصل آکادمی این باشگاه حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص با محمد مومنی رئیس آکادمی باشگاه استقلال تماس گرفتیم و در خصوص دلایل تغییرات در مربیان آکادمی این باشگاه و اینکه مثلاً به انتخاب حسن‌زاده به جای فدایی که تیم را قهرمان کرده انتقاداتی صورت گرفته است از وی سوال پرسیدیم که مومنی پاسخ داد: در فضای مجازی انتقادات زیادی صورت می‌گیرد ولی من به این مسائل توجهی ندارم. من مدرس هستم و ۴ ماه این تیم را دیده ام. اگر آن تیم نتیجه گرفت فقط به خاطر عملکرد بازیکنان بود نه اینکه مربی چیزی به آنها یاد داده باشد!

وی افزود: من خودم می‌دیدم وقتی تیم به بن بست تاکتیکی می‌خورد هیچ چیز برای ارائه نداشت و این بازیکنان بودند که با تلاش خود نتیجه می‌گرفتند! ضمن آنکه اخلاقیات برای من مهمترین مساله است و من دوست ندارم مربی تیمم با هوچی‌گری و لمپنیسم کنار خط همه چیز را به سود تیمش تمام کند! نمونه بارز آن در بازی با مقاومت بود که لب خط اتفاقاتی رخ داد و در آنجا فقط کادر فنی بودند که آن شرایط را به وجود آوردند.

رئیس آکادمی باشگاه استقلال تصریح کرد: کسانی باید در استقلال کار کنند که اخلاق مدار باشند، نه اینکه بازیکنان را با خود به قهوه‌خانه ببرند و با هم ناهار بخوردند و قلیان بکشند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا در آکادمی استقلال در فصل گذشته چنین اتفاقاتی رخ داده است گفت: بله چنین اتفاقاتی رخ داده است!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد و باشگاه برای حفظ بازیکنان خود هر چه سریعتر باید اقدام کند.

با این حال، اولویت نخست باشگاه پرسپولیس تمدید قراداد اوسمار است و بعد از توافق با این مربی و تمدید قرارداد وی، باشگاه با توجه به درخواست ویرا در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین جذب بازیکنان مورد نظر او اقدام خواهد کرد. بدین ترتیب باشگاه ابتدا قصد دارد تا با اوسمار برای تمدید قرارداد به جمع‌بندی برسد و بعد از آن به سراغ تمدید قرارداد بازیکنان برود. هرچند گفته می‌شود این مربی برزیلی خواستار حفظ تمامی بازیکنان است.

کد خبر 846716 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است