Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال گفت: دو تیم شیمیدر تهران و پتروشیمی بندر امام با توافق یکدیگر تصمیم گرفته‌اند که یک بازی در شهری بی‌طرف انجام دهند. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، ورژ آبکاریان، مسئول کمیته داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال درباره زمان اعلام برنامه رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: پس از راهیابی تیم‌های شیمیدر و پتروشیمی به مرحله رده‌بندی طبق برنامه قرار بر این شد بازی‌های این مرحله با برگزاری سه دیدار ادامه پیدا کند و تیمی که دو پیروزی کسب کرد به عنوان سومی برسد، اما دو تیم با توافق یکدیگر تصمیم گرفته‌اند که یک بازی در شهری بی‌طرف انجام دهند که این پیشنهاد امروز با حضور مسئولان فدراسیون در کمیته فنی بررسی و نظر نهایی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال صعود کرد

 

آبکاریان درباره برنامه فینال نیز اظهار داشت: دو تیم شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر مردان پنج بار به مصاف یکدیگر می‌روند. دیدارهای اول و دوم روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه ساعت 16 در گرگان برگزار می‌شود. بازی سوم نیز یازدهم اردیبهشت ماه در آبادان انجام می‌شود. بازی چهارم و پنجم نیز در صورت نیاز به ترتیب روزهای پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت در آبادان و یکشنبه پانزدهم اردیبهشت در گرگان برگزار می‌شود. تیمی که موفق شود سه بازی را به نام خود تمام کند به عنوان قهرمان لیگ برتر بسکتبال معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد