Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@23:26:37 GMT

دولت چشم انداز خوبی برای ورود جوانان در مناصب ترسیم کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۷۲۱۱

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه همایش نقش و جایگاه جوانان در مدیریت استان تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع این همایش مربوط به نقش جوانان در مدیریت کشور بوده که تکلیفی بود که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره داشتند که بار و مسئولیت بسیار بیشتری را باید به دوش جوانان گذاشته شود چون یکی از سیاست های دولت توجه به این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه باید بتوان از توانمندی های زنان و همچنین کاهش سن مدیریتی و استفاده از مدیران جوان استفاده کرد خاطر نشان کرد: جوانان دارای سه ویژگی مهم از جمله پویایی، بالندگی و امیدواری هستند و راه های پیشرفت، توسعه و بالندگی را در راه قدرتمندتر شدن کشور سریع کنیم.
استاندار تهران با اشاره به اینکه سازمان ملل متحد در بررسی شاخص های توسعه یافتگی به این جمع بندی رسیده است گفت: اگر ما بتوانیم موجودیت جوانان یک کشور را شناسایی کنیم و بدانیم که کشوی در این مسیر از همه ظرفیت ها بهره می گیرد، مسیر توسعه یافتگی آن کشور را به سمت ارتقا و تکامل می توان پیش بینی کرد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه هم اکنون چند درصد از مدیران استان تهران با معیارهایی که دولت پیگیری می کند نیز جوان هستند افزود: برنامه دولت در طول برنامه ششم، میانگین سن مدیریت را از 48 سال به 40 سال برساند، این هدف یکی از برنامه های استانداری تهران بوده نه تنها در استانداری بلکه در دستگاه های اجرایی پیاده شود.
بندپی افزود: در حال حاضر 30 درصد مدیریت اجرایی به عهده بانوان بوده و کاهش سن مدیریتی و استفاده از نیروهای جوان مد نظر می باشد.
به گفته وی باید برای جوانان علاوه بر بحث مدیریتی، سرمایه گذاری های دیگری را هم برای اشتغال آنها و برای استفاده از ظرفیت های علمی و تخصصی آنها فراهم کرد تا این قشر جوان بیکار نباشند.
تهرام/3001//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استانداری تهران استفاده از ظرفیت انقلاب دستگاه های اجرایی شاخص 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: تاکسی‌های اینترنتی خودشان را تحت مدیریت هیچکس نمی‌بینند و طبیعتا برای مدیریت حمل نقل مشکل ایجاد می‌کند.

پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری در رابطه با مسئله ثبت‌نام رانندگان تاکسی‌های شهری در اپلیکیشن‌های تاکسی‌اینترنتی، عدم حضور آن‌ها در خط‌ها و به وجود آمدن مشکل کمبود تاکسی اظهار داشت: این از موضوعات مهم شهر تهران است، من احساس می‌کنم رفته به رفته و هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود.

وی افزود: به شکلی می‌توان گفت که هرج و مرج حمل و نقلی صورت می‌گیرد. چراکه تاکسی‌های اینترنتی خودشان را تحت مدیریت هیچکس نمی‌بینند و هر قیمتی می‌خواهند می‌گذارند و هر رفتاری را که می‌خواهند انجام می‌دهند که طبیعتا برای مدیریت حمل نقل مشکل ایجاد می‌کند.

سروری بیان داشت: به همین دلیل تلاش‌های زیادی صورت گرفت و وزارت کشور نیز در این رابطه که ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی با شهرداری‌ها است موضع گیری خوبی را انجام داد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما قطعا در شورای شهر تلاش خواهیم کرد که این نقطه نظری را که وزارت کشور اعلام کرده است با نشست‌ها و جلسات کارشناسی عملی کنیم و حوزه تاکسی‌های اینترنتی را در مدار ساماندهی کل فضای حمل و نقل تاکسی قرار دهیم.

وی پیرامون ورود شورای شهر به این موضوع در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: ما بار‌ها تذکر داده‌ایم و با ورودی که وزارت کشور کرد فکر می‌کنم زمینه حل این مشکل فراهم شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقدامات دولت در توجه به راه‌آهن و ترانزیت بی‌سابقه بوده است
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • جوان‌گرایی در پیکان همیشه وجود داشته/ دو فینال سخت پیش رو داریم
  • افزایش ۲۵ درصدی جوجه ریزی و ۱۰ برابری صادرات میوه در مازندران
  • انجام ۳ سفر رییس جمهور به کردستان بیانگر توجه دولت به استان است
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان باید اهداف دولت سیزدهم را محقق کند  
  • فراهم شدن فضای خلق ایده‌های جدید تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای هم‌فکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای همفکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد