Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@23:47:09 GMT

مراسم اعطای جایزه مریم میرزاخانی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۷۲۸۲

مراسم اعطای جایزه مریم میرزاخانی برگزار شد

به گزارش جماران، معصومه ابتکار در حساب توییتری خود نوشت: 

 امروز جایزه پروفسور   مریم میرزاخانی، در  جشنواره زن در علم به ۱۸ زن برجسته ایرانی در هفت رشته علمی براساس داوری، اعطا شد. 

 با توجه به موقعیت علمی زنان ایرانی لازم است حضورشان در مدیریت آموزش عالی افزایش یابد. منتطر انتصابات شایسته در وزارت علوم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 مریم میرزاخانی جایزه مریم میرزاخانی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش ایران بهترین های خود را شناخت

مراسم اختتامیه بهترین های ورزش ایران برگزار شد و بهترین‌های ورزش ایران جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش فارس، بهترین‌های ورزش ایران امشب طی مراسمی در سالن‌ همایش‌های سازمان صدا و سیما مشخص شدند.

در این مراسم که با اجرای پیمان یوسفی و با حضور وزیر ورزش و جوانان و بسیاری از ورزشکاران و مدیران ورزشی برگزار شد بهترین های ورزش ایران با ارای مردمی و انتخاب داوران مشخص شدند و جوایز خود را دریافت کردند.

اولین جایزه و تندیس این مراسم جایزه ایرانی جبهه مقاومت بود که به تیم ملی فوتبال ایران به دلیل استفاده از چفیه و ارج نهادن به شهدای حمله اسرائیل به غزه پیش از بازی با قطر در فینال تورنمنت اردن تقدیم شد و دیگر جایزه این بخش به الناز دارابیان، بانوی پرتابگر دیسک کشورمان در ماده اف ۵۱ و ۵۲ به دلیل تقدیم مدال خود به شهدای غزه تقدیم شد.

در قسمت بعد این مراسم حضار شاهد سخنان ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین بودند که با ارائه آمار شهدای غزه و انتقاد از سازمان‌های جهانی ورزش در بی‌توجهی به کشتار مردم مظلوم فلسطین همراه بود.

گل مهدی میرجلیلی، دروازه‌بان تیم ملی ساحلی به عنوان بهترین گل ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد‌.

او پس از دریافت جایزه در سخنانی اظهار داشت: کل جامعه فوتبال ساحلی جان خود را برای مردم ایران می‌گذارند.

جایزه بهترین صحنه ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ به برتری تیم ملی مقابل ژاپن اهدا شد. این جایزه به وحید امیری تقدیم شد که در جام ملت‌ها همراه تیم ملی نبود.

ساره جوانمردی نیز دیپلم افتخار جایزه بهترین صحنه‌ی ورزش را به دلیل قرار گرفتن روی سکوی نایب قهرمانی بازی‌های آسیایی همراه با فرزند خود دریافت کرد که به دلیل حضور داشتن در اردوی تیم ملی در کره‌جنوبی قادر به شرکت در این مراسم نبود.

تیم هاکی روی یخ بانوان دیپلم افتخار بهترین تیم ملی سال را کسب کرد و ملی پوشان این رشته با حضور روی صحنه پیراهن تیم ملی را برای قدردانی از رییس سازمان صدا و سیما برای پوشش مسابقات آنها در رسانه ملی تقدیم کردند.

منصور بیگ‌وردی، سرپرست تیم ملی به نمایندگی از تیم ملی ساحلی، جایزه بهترین تیم سال را کسب کرد‌.

در این مراسم، رزا ابراهیمی، ملی پوش پاراتکواندو به عنوان بهترین ورزشکار پارالمپیک دست پیدا کرد.

از محمد بیرانوند ورزشکار تیراندازی به اهداف پروازی تقدیر شد و به وی دیپلم افتخار قهرمان فردا اهدا شد.

همچنین امیررضا معصومی، فرزند فردین معصومی  به عنوان قهرمان فردا با رای مردم انتخاب شد.

در این مراسم از حسین عبدی به خاطر موفقیت و پیروزی تاریخی تیم ملی جوانان  مقابل برزیل و اهدای دیپلم افتخار بهترین سرمربی به وی اهدا شد.

علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی هم به عنوان بهترین سرمربی سال انتخاب شد.

ناهید کیانی ملی‌پوش تکواندو و امین میرزازاده با رای مردمی به عنوان بان و آقای ورزش ایران انتخاب شدند و جوایز خود را دریافت کردند.

عنوان برترین فدراسیون برتر جایزه فرهنگی به فدراسیون جانبازان و توان‌یابان اهدا شد.

همچنین فدراسیون تنیس روی میز به عنوان جایزه رشد رسید که به منظور بیشترین رشد در یک رشته ورزشی این جایزه به رییس این فدراسیون تقدیم شد.

فدراسیون کشتی هم با کسب مقام بهترین فدراسیون سال، بهترین فدراسیون ورزشی لقب گرفت و علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی نیز برای دریافت جایزه روی صحنه رفت.

نکته این اتفاق جایی بود که دبیر برای دریافت جایزه روی صحنه رفت و با همه جز پیمان یوسفی خوش و بش کرد تا به نوعی نشان دهد همچنان به خاطر حواشی پیش آمده در برنامه تلویزیونی از وی دلخور است.

همچنین جایزه بهترین داور سال به رضا پیکر آرا داور شمشیربازی رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقتی وزیر ورزش معاون سرپرست پرسپولیس بوده است؟(عکس) ورزش ايران را دوپينگ فرا گرفته است

دیگر خبرها

  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • اعطای دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی + عکس
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور کشورمان
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • پوشش متفاوت مریم نواز در مراسم استقبال از رئیسی در لاهور + تصاویر
  • «دکتر مریم بحرینی »دبیر ملی کارگروه اقتصاد بانوان تاثیرگذار + فیلم