Web Analytics Made Easy - Statcounter

با فروکش کردن سیلاب در منطقه حمیدیه گروه‌های جهادی با حضور در این شهرستان در حال پاکسازی مناطق از گل‌ و لای هستند. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، با پایین رفتن سیلاب در برخی مناطق سیل زده شهرستان حمیدیه نیروهای جهادی از سراسر کشور به این مناطق وارد شدند تا با کمک نیروهای دولتی گل و لای و آب گرفتگی بلوارها و برخی منازل روستا را تخلیه کنند تا شرایط زندگی مردم هرچه سریعتر به حالت عادی برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امدادرسانی و اسکان 27000 هزار نفر از مردم حمیدیه توسط هلال احمر کرمان260 چشمه بهداشتی سیار توسط سپاه ثارالله استان کرمان در حمیدیه نصب شداستاندار کرمان: منابع مالی دولتی استان کرمان در شهرستان حمیدیه هزینه نمی‌شود

 

انتهای پیام/ ز

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صادقپور ظهر یکشنبه در مجمع جهادگران شورای جهادی شهرستان البرز که به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران برگزار شد عنوان کرد: هرجا از حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم

وی با اشاره به اینکه جهادگران شعار خدمت بی منت را در میدان عمل محقق ساخته‌اند و منتظر تشکر و قدردانی مسئولین نمی‌مانند گفت: گروه‌های جهادی بسیج با تلاش بی‌وقفه خود و اتکا به خداوند متعال، بی‌منت برای خدمت به مردم تلاش کرده و بن بست‌ها را می‌شکنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به اقدامات جهادی انجام شده در سطح استان گفت: گروه‌های جهادی منتظر تقدیر مسؤلین نمی‌مانند و با احصا مسائل و محرومیت‌ها آنها را مرتفع کرده و مشکلات مردم را حل خواهند کرد.

کد خبر 6084595

دیگر خبرها

  • بارندگی های شدید چه بر سر شهر زرند آورد؟+ فیلم
  • بارندگی سیل‌آسا چه بر سر شهر زرند آورد؟
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • طرح جهش ملی مسکن در کرمان نیازمند هم افزایی و کار جهادی است