Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@09:50:12 GMT

️بروز پدیده یخبندان در لرستان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۷۵۳۳

️بروز پدیده یخبندان در لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان از بروز پدیده یخبندان در لرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا ، محمد ناصر هاشمی اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی، با توجه به ریزش هوای سرد از امروز و تا صبح روز چهارشنبه، کاهش محسوس دماهای کمینه(5 تا 8 درجه) پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: این شرایط به خصوص در مناطق شمالی و شرقی سبب می‌شود که دمای شبانه به زیر صفر برسد و سبب بروز یخبندان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هاشمی اضافه کرد: همچنین فردا(سه شنبه) از اواسط روز تا ساعات اولیه شب شاهد رگبار پراکنده باران و نیز برای نیمه شمالی و شرقی، گردنه‌ها و ارتفاعات رگبار برف خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی لرستان توصیه کرد: بنابراین مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مردم استان برای جلوگیری از مخاطرات و خسارات احتمالی به ویژه در بخش کشاورزی تمهیدات لازم را بکار بگیرند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یخبندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد. - اخبار استانها -

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اعلام حاکمیت شرایط ناپایدار جوی در لرستان، گفت: بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار برف در ارتفاعات و گردنه‌ها پیش‌بینی می‌شود.

او اضافه کرد: بارش پراکنده باران و برف در جنوب‌شرق و بارش پراکنده و رگباری باران در اغلب نقاط به‌ویژه نیمۀ شرقی لرستان را انتظار داریم.

شول‌آباد در صدر بارندگی سال زراعی لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان هشدار داد: لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، خسارت به برخی سازه‌ها، مه‌آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی در این استان پیش‌بینی می‌شود.

مرادپور به عدم توقّف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، محافظت از تأسیسات، آمادگی دستگاه‌های امدادی لرستان توصیه کرد.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • ۸۸درصد لرستان درگیر خشک‌سالی است
  • آسمان لرستان در انتظار رگبارهای بهاری
  • بارندگی در راه استان بوشهر
  • هشدار قرمز هواشناسی برای استان بوشهر
  • افزایش تدریجی دما در استان اردبیل
  • جریمه ۶۷ میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
  • ثبت یک پدیده عجیب هواشناسی در کرمان + عکس
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی