Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@20:07:15 GMT

◄ امیرمکری سالگرد تأسیس سپاه را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۷۶۵۶

◄ امیرمکری سالگرد تأسیس سپاه را تبریک گفت

تین‌نیوز | 

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ متن پیام سیاوش امیرمکری به این شرح است: «دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران، یادآور تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) و صدور فرمان تاریخی به شورای انقلاب اسلامی برای شکل گیری این نهاد مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهادی متعهد که با هدف نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و کوشش در راه تحقق آرمان های الهی و گسترش حاکمیت قانون شکل گرفت و امروز سپاه نماد ارزشمندی است که ایستادگی در برابر قدرت های جهانی را به رخ می کشد. نمادی قدرتمند و تاثیرگذار در منطقه که آن روز بنیانگذار انقلاب اسلامی درباره اش اینچنین گفت: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»

و امروز نیز سپاه پاسداران که برخاسته از آرمان های مردم انقلابی ایران است، در سایه روحیه انقلابی نقش تعیین کننده یی در دفع توطئه های ایادی استکبار به جمهوری اسلامی ایفا می کند و پس از گذشت 40 سال مقتدرتر از گذشته از دستاوردهای انقلاب و آرمان های بلند امام راحل(ره) حفاظت می کند.

اینجانب سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به حماسه سازان سبزپوش پر افتخار سپاه پاسداران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدواند متعال سربلندی این مردان و زنان غیور را مسئلت می نمایم.»

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  بمناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جمعی از مسؤلان شهرستان تکاب با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ضمن تبریک این روز به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ، این روز فرخنده را جشن گرفتند.

در این آئین حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه ، اسماعیل حیدری آزاد فرماندار ، حجت الاسلام ناجی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تکاب ، مسؤلین سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه حضرت رسول اکرم (ص) ، رئیس اداره اطلاعات و جمعی از پرسنل سپاه با برش کیک تولد ۴۵ سالگی تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این رویداد را به فرماندهی و پرسنل سپاه تبریک گفتند.

حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه و اسماعیل حیدری آزاد فرماندار در این آئین گفتند : سپاه مظهر اقتدار و مأمن مردم در برابر دشمنان روز افزون انقلاب و نظام می باشد.

دیگر خبرها

  • سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • برگزاری جشن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تکاب
  • عکس/ سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران توسط قالیباف
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه