Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@12:49:35 GMT

سیل بند در شهرستان کارون ترمیم شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۷۶۸۰

سیل بند در شهرستان کارون ترمیم شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن رستگارنیا، مدیر عامل شرکت آب جنوب شرق اهواز گفت: سیل بند شهرستان کارون در مسیر کوت صالح به کوت امیر ترمیم شده است.

وی با بیان اینکه در اجرای این عملیات نیرو‌های مردمی و جهادی، بسیجیان، عوامل سازمان آب و برق خوزستان و پرسنل این شرکت حضور داشتند اظهار داشت: با تحکیم این سیل بند و فروکش کردن سطح آب در منطقه کوت امیر، تخلیه آب از سطح شهرک در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت بهره برداری، تولید و انتقال آب جنوب شرق در سال ۱۳۷۶ با هدف حفاظت، بهره برداری، تعمیر و نگهداری از تاسیسات تولید و انتقال آب جنوب شرق با قدمت ۴۰ ساله تشکیل شد.

این تاسیسات در مجاورت رودخانه کارون در دو نقطه اهواز (کیلومتر ۵ جاده اهواز -آبادان) و دارخوین (واقع در کیلومتر ۴۵ جاده اهواز -آبادان) به منظور تامین آب شرب بیش از ۳۰ درصد جمعیت شهری و روستایی استان وصنایع مستقر در جنوب شرق استان با ظرفیت انتقال روزانه ۴۲۰ هزار مکعب در شبانه روز احداث و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/گ

ترمیم سیل بندها در مناطق در معرض خطر سیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز

ب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،با حضور جمعی از مسئولان ، خانواده های معظم شاهد ، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم ، پیکر پاک جانباز  شهید سلمان کلیوند عباسی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی در تاریخ که در تاریخ  ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد 

 استان خوزستان در دوران دفاع مقدس 24 هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است .

دیگر خبرها

  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • برنامه‌ریزی نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان های خاتم و مروست
  • استفاده از توان دانش‌بنیان‌های ایرانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان