Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@13:24:06 GMT

بارش برف در دومین روز اردیبهشت در ارومیه/تصاویر

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۷۷۴۴

بارش برف در دومین روز اردیبهشت در ارومیه/تصاویر

بارش برف از صبح امروز در ارومیه و برخی مناطق آذربایجان غربی شروع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، در دومین روز از اردیبهشت ماه، بارش برف چهره ارومیه و برخی مناطق آذربایجان غربی را سفیدپوش کرد.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران در ارومیه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دبیر خانه کارگر آذربایجان غربی با بیان اینکه درصدد هستیم یک مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه اعضای خانه کارگر در ارومیه احداث کنیم، اضافه کرد: پیش از این دو قطعه زمین در شهرک ایثار ارومیه خریداری شده بود ولی از آنجا که در مسیر سیلگاه قرار گرفته بود، امکان اخذ مجوزهای موردنیاز برای ساخت و ساز وجود نداشت، بنابراین نسبت به تعویض زمین با همکاری سازمان مسکن و شهرسازی اقدام شد که مراحل اداری این موضوع در اواخر سال گذشته خاتمه پیدا کرد و یک قطعه زمین ۱هزار و ۴۰۰ متری در شهرک ایثار دریافت کردیم.

مصطفی‌نژاد با بیان اینکه برای ساخت و ساز مکاتبات با شهرداری ارومیه در حال انجام است تا هرچه سریع‌تر یک مجموعه کامل متشکل از مهمانسرا، مجتمع فرهنگی و ورزشی، دانشگاه علمی کاربردی و ... احداث شود، گفت: با توجه به اینکه استاندار آذربایجان غربی به استراحتگاه ویژه کارگران توجه ویژه‌ای دارند امید است اقدامات عمرانی در این زمینه سریع‌تر آغاز شده و به سرانجام برسد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی برای آغاز رایزنی‌ها جهت احداث مسکن ویژه کارگران با خیران و مسئولان خبر داد و گفت: این مساکن به صورت قسطی در اختیار جامعه قرارخواهد گرفت.

این مسئول توزیع ۱  هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه به نیابت از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران شیوع ویروس کرونا را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در این راستا یک مرکز نیکوکاری برای دریافت نذورات، فطریه و ... شهروندان تاسیس شده است که کارگران بیکار و از کارافتاده را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • قطعی گاز در ارومیه
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران در ارومیه
  • مصدوم شدن دو نفر در ارومیه بدلیل انفجار کپسول گاز
  • انتخاب گمرک ارومیه به عنوان گمرک تخصصی صادرات طلا
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ساعات گذشته
  • توسعه شهر ارومیه با جلب مشارکت مردم
  • ایران آماده بارش‌های فراگیر بهاری | صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های اردیبهشتی | تهران چه روزهایی بارانی است؟