Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد جهاندیده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر سال 5 تا 11 اردیبهشت طبق تقویم رسمی کشور با عنوان هفته بزرگداشت کار و کارگر نام گذاری شده است و در این هفته تلاش می شود تا بیش از گذشته قشر شریف کارگران و خانواده های آنان مورد تکریم و احترام قرار گیرند.
وی ادای احترام به مقام شامخ شهدا را مطلع برنامه های این هفته در سراسر سیستان و بلوچستان بیان کرد و گفت: افتتاحیه دومین دوره مسابقات ووشو کارگری قهرمانی کشور در زاهدان که به عنوان مسابقات انتخابی قهرمانی جهان با حضور ورزشکارانی از 20 استان کشور برگزار می شود از دیگر برنامه های نخستین روز هفته کار و کارگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: دیدار اقشار مختلف جامعه کارگری و کارآفرینی و تعاونگران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، محفل انس با قرآن کریم، دیدار با خانواده معظم شهدای کارگر، اهدای خون، برپایی ایستگاه صلواتی، حضور کارگران در میعادگاه های نماز جمعه، پیاده روی خانوادگی کارگران، اجرای جشنواره های ورزشی، بازدید فرزندان کارگران از واحدهای تولیدی و صنعتی، برگزاری نشست های سبک زندگی سالم و مهارت های زندگی و فرزند پروری ویژه کارگران، ویزیت رایگان کارگران و خانواده آنان، برگزاری همایش ایمنی و بهداشت حرفه ای، معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین بصورت رایگان، عیادت از بیماران صعب العلاج کارگر و برگزاری جشن بزرگ کارگری در واحدهای تولیدی و کارخانجات سطح استان از مهمترین برنامه های این هفته است.
ووی اظهاار داشت: برنامه محوری هفته کار و کارگر همچون سالیان گذشته تجلیل از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه کار سیستان و بلوچستان است که با حضور مسئولان استانی و کشوری همزمان با روز جهانی کارگر در زاهدان برگزار می شود.
جهاندیده گفت: در این جشنواره از 12 گروه کار، واحد کار و کارگر نمونه استانی تجلیل خواهد شد.
9908**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام جمعه جامعه سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مهارت های زندگی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و برف در ۱۴ استان | بارش‌های شدید فردا در ۴ استان | دریاهای جنوب تا آخر هفته طوفانی‌اند

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) در بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان، جنوب و نوار غربی اصفهان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان و جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی مناطق تگرگ رخ می‌دهد. ۹

با تقویت سامانه بارشی، این شرایط سه‌شنبه در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب یزد، جنوب و غرب اصفهان، جنوب و شرق خوزستان، جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز و چهارشنبه در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، جنوب یزد و شرق خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

همچنین امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی و سه‌شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده انتظار می‌رود.

بیشینه بارش سه‌شنبه در هرمزگان، شرق و جنوب فارس، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و چهارشنبه در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، شرق فارس و جنوب و غرب کرمان پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه در برخی مناطق جنوب شرق، شرق، جنوب و ارتفاعات البرز مرکزی و جمعه در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال شرق و نوار شرقی کشور در بعضی ساعت‌ها وزش باد نسبتا شدید تا شدید و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.

امروز خلیج فارس و از سه‌شنبه تا پنجشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی هستند.

کد خبر 844500 برچسب‌ها برف خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • هنرستان های فنی و حرفه ای کنار صنایع تشکیل شود
  • لودر راهداری بر اثر بی‌احتیاطی کارگران واژگون شد نه سیل
  • بازنشسته شدن پیش از موعد یک هزار و ۷۴۷ کارگر مشاغل سخت در لرستان
  • زاهدان میزبان اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور
  • تشدید بارش‌ها در ۶ استان کشور تا پایان هفته
  • بیش از ۱۷۰۰ کارگر لرستانی در مشاغل سخت و زیان‌آور بازنشسته شدند
  • پایه حقوق کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • بارش باران و برف در ۱۴ استان | بارش‌های شدید فردا در ۴ استان | دریاهای جنوب تا آخر هفته طوفانی‌اند
  • حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟
  • هدف تروریست‌های اجاره‌ای جلوگیری از پیشرفت سیستان و بلوچستان است