Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@06:52:05 GMT

برگزاری نشست صمیمی مدیر عامل باشگاه با علی دایی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۷۸۷۲

برگزاری نشست صمیمی مدیر عامل باشگاه با علی دایی

خبرگزاری میزان- عصر امروز نشستی صمیمی بین مصطفی مدبر، مدیر عامل، مسئولان ورزشی باشگاه و علی دایی، سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا در محل باشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، در این نشست، مصطفی مدبر، مدیر عامل باشگاه سایپا ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های علی دایی، سرمربی، کادر فنی و کلیه بازیکنان تیم فوتبال سایپا، بر تقویت تیم فوتبال سایپا و رفع مشکلات مالی و سایر مسائل موجود تاکید کرد و اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی از تیم فوتبال سایپا از سوی همه ارکان باشگاه یک اصل و ضروت انکارناپذیر است و ما تلاش می‌کنیم با تعاملی شایسته و هفکری با گروه خودروسازی سایپا، مشکلات موجود را به حداقل برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، همچنین بر حضور پر قدرت و منسجم تیم فوتبال سایپا در بازی‌های باقیمانده رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشور و کسب نتایج درخور و شایسته عنوان شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سایپا لیگ برتر فوتبال علی دایی مصطفی مدبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه شهری ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در دیدار با اعضا شورای شهر ارومیه گفت: برای جبران عقب افتادگی‌ها انتظار بنده این است از حواشی موجود پرهیز کنید و به صورت جهادی وارد عمل بشوید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: متأسفانه وضعیت توسعه شهری ارومیه اصلاً مطلوب نیست و در بسیاری از مباحث عقب افتادگی وجود دارد که تاوان این را مردم می‌پردازند.

وی ادامه داد: برای جبران عقب افتادگی‌ها انتظار بنده این است از حواشی موجود پرهیز کنید و به صورت جهادی وارد عمل بشوید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در برخی کشورها، مدیریت شهری مشوق‌هایی برای مشارکت مردم در توسعه شهری قرار داده است که نتیجه خوبی هم گرفته‌اند؛ برای مثال در فلان کشور، اگر فردی در حوزه بافت فرسوده شهری سرمایه گذاری بکند و تبدیل به بافت جدید نماید، مدیریت شهری در بحث عوارض مشوق‌هایی قرار داده است که توصیه بنده هم این است که مردم را در توسعه شهری با قرار دادن مشوق، مشارکت دهید و از ظرفیت عظیم مردم غافل نشوید.

امام جمعه ارومیه افزود: اگر واقعاً کمر همت برای حل مشکلات مردم ببندید، بنده در کنار شما هستم و مطمئناً مردم نیز همراهی خواهد کرد.

قریشی بیان کرد: برخی از مشکلات موجود شهری، از جمله مسئله سد معبر مرتبط با اقتصاد مردم است ولی برخی از مشکلات، از جمله ترافیک شهری و عدم تناسب المان‌های شهری با فرهنگ و میراث شهر ارومیه مربوط به عدم مدیریت صحیح است.

وی افزود: البته در بحث سد معبر نیز نظارت مؤثری وجود ندارد. در بسیاری از موارد مشاهده می‌کنیم باوجود اینکه داخل مغازه خالی است، پیاده رو و محل تردد مردم را اشغال کرده‌اند.

کد خبر 746699

دیگر خبرها

  • عکس/ نشست صمیمی رئیس جمهور با نخبگان پاکستانی
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • باشگاه تراکتور: مذاکرات با چند گزینه پُرافتخار در جریان است
  • برگزاری جشنواره لاله‌ها در باغ ایرانی
  • توسعه شهری ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
  • جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر
  • بارسلونا با ستاره اسپانیایی لایپزیگ وارد مذاکره شد
  • تلاش‌های مخفیانه برای عدم برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • برگزاری نشست هم‌اندیشی جامعه اسلامی واحد تهران جنوب با مدیر کل‌تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد