Web Analytics Made Easy - Statcounter

رابی فاولر هم می خواهد وارد دنیای مربیگری شود.

طرفداری - رابی فاولر در آستانه نشستن روی نیمکت مربیگری باشگاه بریزبین رور استرالیاست. مهاجم گلزن سابق لیورپول می خواهد کم کم در دنیای مربیگری تجربه کسب کرده، رشد کند.

به گزارش اسکای اسپورتس، سرمربی قبلی این تیم، جان آلویسی، بازیکن سابق تیم ملی استرالیا بود که در ماه دسامبر از بریزبین رور جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد قبل از بازی روز پنجشنبه آنها برابر آدلاید یونایتد، فاولر به طرفداران تیم معرفی خواهد شد. در این بازی (آخرین بازی فصل)، درن دیویس روی نیمکت مربیگری تیم می نشیند. مسئولان باشگاه می خواهند با فاولر، ماجراجویی تازه ای در فصل 2019-2020 تجربه کنند. دستیار فاولر هم تونی گرانت، هافبک سابق اورتون خواهد بود.

گفتنی است فاولر در سال های پایانی بازی اش برای تیم های نورث کویینزلند فری و پرث گلوری استرالیا به میدان رفته است. تنها سابقه قبلی فاولر به عنوان مربی، حضوری کوتاه مدت در باشگاه موانگتانگ تایلند به عنوان بازیکن-مربی بوده است. بریزبین فصل را در رتبه یکی مانده به آخر جدول رده بندی A-League استرالیا به پایان می رساند. آنها در 26بازی این فصل تنها 4پیروزی به دست آوردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال و صحبتهای جالب در مورد ماه رمضان

به گزارش ورزش سه، الهلال تاکنون در ماه رمضان دو بازی انجام داده است که در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2-0 الاتحاد را شکست داد و در لیگ حرفه‌ای عربستان نیز با نتیجه 2-1 مقابل ضمک پیروز شد.

این تیم پس از تعطیلات فیفادی نیز 4 بازی دیگر در ماه رمضان برگزار خواهد کرد؛ شاگردان ژسوس در لیگ به مصاف الشباب، الاخدود و الخلیج می‌روند و در سوپرجام نیز با النصر دیدار خواهند کرد.

ژسوس در گفتگویی با وب‌سایت رسمی الهلال در در این باره گفت: رمضان تجربه جدیدی برای من در عربستان سعودی است. من در اولین دوره حضورم در الهلال، این ماه را تجربه نکرده بودم. رمضان در اینجا بخشی از فرهنگ و دین مردم است و من احساس کردم که شناختی از این فرهنگ دارم.

سرمربی پرتغالی درباره شرایط تیمش در این ماه توضیح داد: در ماه رمضان خود را با شرایط وفق دادم. من روز به روز بیشتر یاد گرفتم و بازیکنان نیز روز به روز متفاوت ظاهر شدند.

وی در پایان تاکید کرد: باید در مورد این پویایی جدید و روزه گرفتن بازیکنان در ماه رمضان بیشتر می‌فهمیدم. در هر صورت همه چیز آسان است و ما با هر چیزی سازگار می شویم.

دیگر خبرها

  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • فریاد شیران: سرمربی تیم ملی شجاعت استفاده از جوانان را ندارد
  • سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • مقدماتی جام جهانی / پیروزی استرالیا مقابل لبنان
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • مقدماتی جام جهانی در آسیا | صعود استرالیا با گلباران کردن لبنان
  • اولین صعود آسیا رقم خورد: استرالیا!
  • سرمربی الهلال و صحبتهای جالب در مورد ماه رمضان