Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@01:32:52 GMT

اجرای کنسرت موسیقی پاپ در صومعه سرا

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۰۳۴

اجرای کنسرت موسیقی پاپ در صومعه سرا

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نورالله صفرپور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا گفت: کنسرت موسیقی پاپ فریدون آسرایی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه این کنسرت موسیقی پاپ ساعت ۲۱ شب روز جمعه ششم اردیبهشت ماه در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری فارابی برگزار می‌شود، افزود: کنسرت موسیقی فریدون آسرایی به همت موسسه فرهنگی هنری جام سبز و بامجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:اجرای کنسرت موسیقی فولکلور در صومعه سرا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای تهیه و خرید بلیط اینترنتی به آدرس سایت WWW.haftsaz.Com مراجعه کرده و یا با روابط عمومی موسسه به شماره ٠٩١٩٣٣٧٢٦٨٢ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

کنسرت موسیقی پاپ در صومعه سرا برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد کنسرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال

اعظم روانشاد امروز در ضیافت افطار اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه الیگودرز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اهالی فرهنگ این شهرستان بیان کرد: هنر می‌تواند والاترین و پیچیده‌ترین مفاهیم عالی را به نسل‌ها و عصر‌ها منتقل کند و هنرمندان نقش مهمی در ارتقای هنر به وضعیت مطلوب دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم گفت: هنرمندان می‌توانند در تحقق شعار سال نقش راهبری داشته باشند.

وی افزود: تعامل بین هنرمندان و مسئولان اصلی‌ترین عامل در راستای ارتقای سطح فرهنگی و هنری کشور است.

روانشاد با بیان اینکه اصحاب فرهنگ، هنر رسانه و حلقه‌های میانی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده خود در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری، می‌تواند در ترویج فرهنگ انقلاب و ارزش‌های اسلامی نقش موثری ایفا کند، گفت: امید است هنرمندان ما بتوانند با فعالیت‌های گسترده و تهیه آثار فاخر در بخش‌های مختلف هنری گام موثری در تحقق شعار سال بردارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به حضور هنرمندان سرشناس، جوانان و صاحب‌نام در الیگودرز گفت: با هم افزایی باید ظرفیت‌های موجود را ضریب داد و موثرتر واقع شد.

در ادامه این نشست صمیمانه تعدای از هنرمندان و فعالان فرهنگی و قرآنی شهرستان به بیان دغدغه‎ها و مطالبات صنفی خود پرداختند و مسائل و مشکلات پیش روی خود را مطرح کردند.

سلسله برنامه‌های ضیافت افطار اصحاب فرهنگ هنر و رسانه لرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های استان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد، جبهه فرهنگی انقلاب و حوزه هنری در استان اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رییس جمهور ۱۱ فروردین برگزار می شود
  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • مراسم رونمایی از مجموعه کتب سردلبران برگزار شد
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از برآوردهای ما بود
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر
  • تتلو، معین، رونالدو، علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد
  • تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد