Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اردبيل گفت: «اولين پل معلق تمام شيشه‌اي قوسي شکل جهان در شهرستان هير همزمان با سفر رياست محترم جمهور در استان اردبيل رسما افتتاح و به بهره برداري مي رسد.»
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي ادراه کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اردبيل، نادر فلاحي با اعلام اين خبر تصريح کرد: «پل معلق شيشه اي هير از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و يکي از طرح‌هاي ارزشمند در حوزه اقتصاد مقاومتي است که به دست مهندسان بومي اجرايي و عملياتي شده است ، که در نوع خود مي تواند گردشگري منطقه هير را متحول کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
وي گفت: «پروژه بزرگ تمام شيشه‌اي هير در اين چهار دهه انقلاب اسلامي دستاوردي عظيم در حوزه گردشگري محسوب مي‌شود.»
فلاحي بيان کرد: «پل تمام شيشه‌اي معلق و قوسي‌ شکل هير که در حال ساخت است دستاورد خلاقانه مهندسان کشورمان است که همزمان با سفر رياست محترم جمهور افتتاح خواهد شد وگردشگران مي‌توانند از اين پروژه منحصربه‌ فرد استفاده کنند.»
‌مدير کل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري استان اردبيل به فراهم شدن راه دسترسي و شبکه برق رساني  اشاره کرد و افزود: «براي اين پروژه حدو 6200 ميليارد ريال جهت شبکه برق رساني و حدود  8 ميليارد ريال اعتبار براي راه دسترسي به اين پروژه از طرف اداره کل ميراث فرهنگي هزينه خواهد شد.»
وي بيان کرد: «هدف ما از ايجاد پروژه هاي گردشگري در استان اين است که بتوانيم همه ساله به نيت جذب گردشگران از سرتاسر جهان به ويژه گردشگران داخل کشور شرايط خاصي را فراهم کنيم تا گردشگران از اين بسترها به عنوان اولين مقصد گردشگري استفاده کنند.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پل شيشه اي هير سفر رئيس جمهوري اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: همزمان با فرارسیدن سی‌ام فروردین‌، روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی بازدید از بناها و عمارت‌های تاریخی کردستان رایگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد اظهار کرد: علاقه‌مندان به موزه و آثار تاریخی می‌توانند در روز پنجشنبه سی‌ام فروردین‌ماه «روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی» به صورت رایگان از بافت‌ها، بناها و محوطه‌های تاریخی سطح استان بازدید کنند.

وی افزود: در این راستا منزل آزموده اردلان و عمارت‌های ملک‌التجار، وکیل و مشیر دیوان آماده بازدید علاقمندان، گردشگران و مردم استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان خاطرنشان کرد: یک هزار و ۵۲ اثر ثبت ملی شده و یک اثر منظر فرهنگی هورامان به عنوان ثبت جهانی در استان کردستان وجود دارد.

کد خبر 745580

دیگر خبرها

  • توسعه میراث فرهنگی و گردشگری در بام ایران با ثبت ۵۳ قرارداد
  • شورای توسعه گردشگری استان را تقویت می‌کنیم
  • تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه
  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • بازدید رایگان از محوطه‌های تاریخی و موزه‌ها
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه