Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@09:02:40 GMT

معاون سياسي، امنيتي استانداري اصفهان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۱۶۷

معاون سياسي، امنيتي استانداري اصفهان منصوب شد

خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا - با حکم وزير کشور و به پيشنهاد عباس رضايي استاندار اصفهان، حيدر قاسمي روز دوشنبه به سمت معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري اين استان منصوب شد.

به گزارش ايرنا و به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري اصفهان، به پيشنهاد استاندار اصفهان و با حکم عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور، حيدر قاسمي به سمت معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري اصفهان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمي قبل از اين در سمت سرپرست معاون سياسي استانداري فعاليت داشت.
در بخشي از حکم وزير کشور آمده است: اميد است ضمن تلاش در جهت ايجاد هماهنگي و تعامل با همه نهادها، سازمان ها و دستگاه ‌هاي کشوري و لشگري استان و بهره گيري از استعدادها و توانمندي نيروهاي لايق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه ها و سياست هاي دولت تدبير و اميد و وزارت متبوع و نيز خدمت رساني هرچه بيشتر به مردم شريف استان موفق باشيد.
توفيق روز افزونتان را در پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي `مدظله العالي` در جهت پيشبرد اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
م/س 6026
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدابیر امنیتی در نزدیکی مدارس و عبادتگاه‌های یهودیان در فرانسه

وزیر کشور فرانسه با نزدیک شدن به عید یهودیان از بخشداران درخواست کرد تا امنیت مکان‌های یهودیان و مدارس دینی را تقویت کنند.

به گزارش ایسنا، ژرالد دارمنن، وزیر کشور فرانسه از بخشداران خواست حضور ثابت و مشهود پلیس را در حساس‌ترین و نمادین‌ترین مکان‌ها و ساختمان‌ها فراهم کنند.

به نقل از لوپوئن، وی عنوان کرد نیروهای امنیتی طبیعتا به تنهایی قادر به محافظت از این مکان‌ها نخواهند بود و بخشداران می‌توانند از نظامیان عملیات «سانتینل» استفاده کنند. (عملیات SENTINELLE، عملیاتی نظامی برای مبارزه با تروریسم با هدف تقویت حفاظت از مردم فرانسه با ابزار نظامی است.)

وی همچنین خواستار محفاظت سیستماتیک در زمان ورود و خروج دانش آموزان از مدارس شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد
  • هزینه دیوانگی را خود دیوانه باید بدهد/ ایران وزنه ثبات‌بخش در خلیج فارس و شامات است
  • نخست‌وزیر جدید کویت منصوب شد
  • نخست‌وزیر کویت منصوب شد
  • افزایش تدابیر امنیتی در نزدیکی مدارس و عبادتگاه‌های یهودیان در فرانسه
  • پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به جنایت رژیم صفا‌ک صهیونیستی
  • معاون حوزه وزارتی وزیر علوم منصوب شد
  • امنیت روز عید به خوبی تامین شد
  • نشست هم اندیشی مدیران استانداری قم و فرماندهی انتظامی استان
  • واکنش معاون امنیتی وزیر کشور به یک پیامک جعلی؛ رژیم صهیونیستی دست به هر اقدامی می زند