Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@03:50:49 GMT

اداره ورزش و جوانان همدان راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۱۶۹

اداره ورزش و جوانان همدان راه اندازی شد

حمدالله چاروسایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ساختمان در طبقه زیرین اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و در یک طبقه دایر شده است.
وی اضافه کرد: همچنین از سوی محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، در حکمی «ملیحه براز» به عنوان سرپرست اداره ورزش شهرستان همدان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چاروسایی با بیان اینکه نامبرده از کارشناسان حوزه ورزش بانوان همدان است، یادآور شد: از ابتدای امسال سکان هدایت اداره ورزش و جوانان شهرستان های اسدآباد و همدان به بانوان سپرده شده است.
مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان همدان افزود: این 2 سرپرست از جوان ترین کارکنان ورزش و جوانان استان همدان نیز محسوب می شوند.
این برای نخستین بار است که شهرستان همدان صاحب اداره ورزش و جوانان می شود.
شهرستان همدان دارای بیش از 40 هزار ورزشکار سازمان یافته است.
7520/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره کل ورزش و جوانان اداره ورزش و جوانان مدیر روابط عمومی مدیرکل ورزش و جوانان ورزش و جوانان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان بیان کرد: خروجی این جلسات باید منجر به رفع مشکلات مردم شود.

وی با اشاره به اینکه نیازمند راه اندازی اردوگاه تربیتی مناسب نسل جوان و نوجوان هستیم، افزود: متأسفانه زیر ساخت‌های تربیتی در استان ضعیف است.

شعبانی ادامه داد: مراکزی که امروز به اسم اردوگاه‌های تربیتی از آن یاد می‌شود، تنها کاربرد تفریحی دارند و تربیت محور نیستند.

وی تصریح کرد: ایجاد اردوگاه تربیتی در همدان هم در سند فرهنگی به آن تأکید شده و هم در مصوبات سال گذشته آمده است.

امام جمعه همدان بیان کرد: ظرفیت‌هایی که امروز در اختیار نهادها و ادارات مختلف می‌باشد، همه متعلق به مردم و جوانان این شهر است و هیچکس مالک آن نیست.

شعبانی گفت: یکی از مراکز بهزیستی در محدوده عباس‌آباد سالیان سال متروکه بود که در سال گذشته با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی این ظرفیت شناسایی شد.

وی اظهار کرد: در این جلسه مصوب شود، این اردوگاه اگر به مزایده گذاشته شود، زیر نظر بهزیست و در اختیار توانیابان و نسل جوان باشد.

شعبانی با بیان اینکه این مرکز باید به اردوگاه تربیتی برای استفاده جوانان تبدیل شود نه صرفاً باغ تفریحی، گفت: وجود خوابگاه دانشجویی از مطالبات اصلی دانشجویان دانشگاه زینب کبری (س) است که باید فکر جدی برای آن شود.

وی افزود: امامزاده خضر (ع) و مزار مطهر شهید گمنام در منطقه کوی خضر دارای ظرفیت فرهنگی خوبی است که باید زیر ساخت‌های آن فراهم شود.

کد خبر 6082060

دیگر خبرها

  • ببینید | ابتکار جدید کره برای افزایش نرخ ازدواج در جوانان؛ راه‌اندازی قطار سریع‌السیر!
  • کشف و ضبط سه دستگاه فلزیاب در کبودارهنگ و اسدآباد
  • کشف سه دستگاه فلزیاب در کبودراهنگ و اسدآباد
  • زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد