Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:45:11 GMT

بیمارستان حضرت زهرا دماوند ماه آینده بهره برداری می شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۲۹۴

بیمارستان حضرت زهرا دماوند ماه آینده بهره برداری می شود

تهران ـ ایرنا ـ فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه در نظر داشتیم در هفته سلامت بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) مورد بهره‌برداری قرار گیرد گفت: بیش از 95 درصد این بیمارستان آماده است و ظرف 30 روز کاری آینده تکمیل و بهره‌برداری می شود.

مجید صفری روز دوشنبه همزمان با دومین روز از هفته سلامت در حاشیه افتتاح خانه بهداشت روستای مراء از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اورژانس این بیمارستان از جمله اورژانس های نمونه با وسعت یک هزار متر زیر بنا در سطح کشور است، گفت: تمام خدمات و پیش بینی های لازم صورت گرفته است و با تکمیل و بهره برداری از این مرکز در چند روز آینده شاهد ارائه خدمات مطلوب خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: بخش های بعدی بیمارستان بعد از افتتاح و راه اندازی اورژانس در فازهای متعدد مورد بهره برداری قرار میگیرد.
صفری با اشاره به بهره برداری از خانه بهداشت روستای مراء از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند اظهار داشت: این مرکز با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال که بخش اعظم آن توسط خیرین و مابقی آن توسط دهیاری و شورای بخش تامین شد، به بهره برداری رسید.
این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به موقعیت ویژه این روستا و قرار گرفتن در نزدیکی شهر می بایست در حوزه بهداشت قوی تر عمل کنیم تا از مراجعات اهالی این روستا در حوزه بهداشت به شهر بکاهیم که هم از لحاظ ترافیکی و هم از لحاظ زمان رفت و آمد نیز تاثیر بسزایی دارد که در این راستا در نظر داریم یک مرکز خانه بهداشت نیز تا پایان سال احداث کنیم.
صفری با بیان اینکه در سطح شهرستان 6 کانون بهداشت سلامت فعال وجود دارد گفت: در تلاش هستیم تا در روستاهایی که تمرکز جمعیتی بیشتری دارند، احداث کانون های بهداشت را در دستور کار قرار دهیم.
فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به برنامه های مد نظر این شهرستان در هفته سلامت بیان کرد: انتقال درمانگاه کیلان به محل جدید، تکمیل حضور شبکه بهداشت در شهر آبسرد با همکاری شهرداری این شهر از مهم ترین برنامه های مدنظر در این هفته است.
وی در خصوص بیمارستان شهر آبسرد نیز خاطرنشان کرد: طی توافقات نهایی صورت گرفته با دانشگاه شهید بهشتی و ابلاغ آن، در اسرع وقت شاهد آغاز فعالیت مجدد ساخت این مرکز هستیم.
تهرام/7246//6139

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي افتتاح خانه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری

دکتر شیوا گفت:این بخش با ۱۸ تخت مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، آماده ارائه خدمات به بیماران کلیوی اطفال در استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

وی افزود: بخش دیالیز این بیمارستان با هدف ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به بیماران کلیوی اطفال در استان راه اندازی شده است. امیدواریم با راه اندازی این بخش، بتوانیم گامی در جهت ارتقای سطح سلامت کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی برداریم. 

وی گفت:این بخش با همکاری اساتید و متخصصان مجرب دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجهیز و راه اندازی شده است و از کلیه امکانات و تجهیزات مدرن برای ارائه خدمات به بیماران برخوردار می‌باشد.

رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری همچنین از خیر محترم حاجی کریم مردانی آذرو استاندار محترم و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریزکه در تجهیز این بخش یاری رساندند، قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری