Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:49:32 GMT

بدشانسی بزرگ لیورپول؛ حریف چغر بد بدن!

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۳۰۳

بدشانسی بزرگ لیورپول؛ حریف چغر بد بدن!

منچسترسیتی اگر چهار بازی آخر خود در لیگ برتر را پیروز شود، دست لیورپول باز هم از قهرمانی دور خواهد ماند.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب و با برتری 0-2 مقابل کاردیف، دوباره با یک بازی بیشتر و با 88 امتیاز به صدر جدول لیگ جزیره بازگشت و آنها حالا امیدوارند دشمن قدیمی این تیم یعنی منچستریونایتد این هفته قادر به کسب امتیاز از منچسترسیتی باشد تا شانس قهرمانی لیورپول در لیگ برتر افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با 88 امتیاز، لیورپول در 15 فصل از 26 فصل اخیر لیگ برتر می توانست عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد و نباید فراموش کرد هنوز مرسی سایدی ها 3 بازی دیگر نیز پیش رو دارند و احتمال افزایش امتیاز باز هم وجود دارد.

 

 

بعید است هادرسفیلد، ولورهمپتون و نیوکاسل حرفی برای گفتن برابر تیم آماده یورگن کلوپ داشته باشند و اگر لیورپول در این 3 دیدار نیز پیروز شود، 97 امتیازی می شود که در تمامی ادوار لیگ برتر به جز فصل قبل که منچسترسیتی 100 امتیازی شد، لیورپول می توانست با این تعداد امتیاز با اقتدار قهرمانی را از آن خود کند.

 

فقط در فصل 02-2001 صدر جدول لیگ برتر 28 بار جا به جا شد و این فصل این اتفاق 27 بار رخ داده و دوباره نیز ممکن است در هفته های پایانی این مورد تکرار شود؛ پس لیورپول بسیار بدشانس بوده که این تیم آماده اش حریفی دشوار مانند منچسترسیتی را مقابل خود می بیند.

لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد

بازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مقابل تیم چادرملو اردکان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ تیم نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول فوتبال کشور میهمان تیم فوتبال چادرملو اردکان بود که این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در حالی بیرون از خانه یک امتیاز از تیم دوم جدول گرفت که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده بود و در شهر گچساران و در حضور هواداران مغلوب تیم رده دوازدهمی شهر راز شیراز شده بود.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با این مساوی و با ۳۷ امتیاز در رده دهم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت.

کد خبر 746735

دیگر خبرها

  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • رئال مادرید فاتح ال‌کلاسیکوی جذاب و پرگل/ بارسلونا از قهرمانی ناامید شد
  • کامبک کهکشانی ها در ال‌کلاسیکو/ رئال مادرید در آستانه قهرمانی
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟