Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@23:29:33 GMT

امتیاز تیم فوتسال مقاومت قرچک واگذار شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۳۲۶

امتیاز تیم فوتسال مقاومت قرچک واگذار شد

داود علیزاده روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بر اساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح به تیم های نظامی مبنی بر عدم امکان استفاده تیم های نظامی از سرباز قهرمان، شرایط برای تیم داری از سوی باشگاه مقاومت با مشکل مواجه شد چرا که این تیم در فصل جدید مجبور بود تا همانند سایر تیم ها با هزینه های زیاد، بازیکن جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تیم فوتسال مقاومت قرچک از توان مالی مناسبی برای جذب بازیکن برخوردار نیست و این امر چاره ای جز واگذاری امتیاز را برای مسئولان باشگاه باقی نگذاشت.
علیزاده تصریح کرد: جلسات متعددی با مسئولان شهرستان قرچک در خصوص واگذاری امتیاز به شهرداری و یا سایر ارگان های شهرستان برگزار شد ولی مسئولان شهرستان تمایلی برای تیم داری از خود نشان ندادند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت قرچک گفت: برای صعود این تیم از لیگ دسته سوم به لیگ برتر کشور بیش از شش سال زحمت کشیده شد ولی توان مالی اندک باشگاه امکان ادامه فعالیت را در شهرستان بدون حمایت های مسئولان فراهم نمی کرد.
وی افزود: طی دو سال گذشته بیش از 250 میلیون تومان از سوی شهرداری و سایر ادارات شهرستان به تیم فوتسال مقاومت قرچک کمک شده است.
برای این تیم زحمات زیادی کشیده شد و مردم علاقه زیادی به این تیم داشتند به گونه ای که در زمان برگزاری بازی های در سالن هفت تیر قرچک، بیش از 3 هزار تماشاچی از نزدیک بازی این تیم را مشاهده می کردند ولی با رفتن تیم از قرچک، شهرستان از این پتانسیل عظیم بی بهره شد.
مدیرعامل تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت: امتیاز این تیم به قیمت 450 میلیون تومان به یک شرکت تهرانی واگذار شده و از دهم اردیبهشت ماه، اسناد تیم واگذار می شود.
** تیم داری به صلاح شهرداری قرچک و باشگاه مقاومت نیست
شهردار قرچک نیز در خصوص واگذاری امتیاز باشگاه مقاومت قرچک گفت: مجموعه شهرستان و شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک در طول فعالیت این تیم در لیگ برتر، کمک های مادی مناسبی کرده اند که در این میان، نقش شهرداری قرچک برجسته تر است.
محسن خرمی شریف با تأکید بر حمایت مجموعه شهرداری از تیم های ورزشی به منظور ارتقاء نشاط اجتماعی در جامعه اظهار داشت: با بررسی های صورت گرفته این نتیجه حاصل شد که تیم داری به صلاح شهرداری و باشگاه مقاومت قرچک نیست و بهتر است تا شهرداری همچون گذشته، از این تیم حمایت مادی و معنوی داشته باشد.
وی از واگذاری امتیاز تیم فوتسال مقاومت قرچک اظهار بی اطلاعی کرد.
پیش از این نیز امتیاز تیم لیگ برتری شهید منصوری قرچک به شهر دیگری واگذار شده بود.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جامعه شورای اسلامی شهر فوتسال مادی و معنوی نیروهای مسلح 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب شعری با عنوان «وعده صادق» در شهرستان لاهیجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مراسم شب شعر «وعده صادق» به مناسبت سومین سالگرد رحلت سردار حاج محمدعلی حق بین با حضور شاعران و ادب دوستان گیلانی، در مسجد آقا سیدحسن روستای صیقل بنه لاهیجان در مجاورت مزار این سردار برگزار شد.

شاعران در این مراسم سروده‌های خود را درخصوص شهدای محور مقاومت و قدس قرائت نمودند.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود هم در این مراسم، عملیات «وعده صادق» را نقطه عطف معادلات قدرت در خاورمیانه دانست و گفت: عملیات «وعده صادق» حادثه‌ای تاریخ ساز بر علیه رژیم غیر مشروع و متجاوز و کودک کش اسرائیل است.

سرهنگ محمد مهرزاد افزود: رژیم غیرقانونی و سفاک اسرائیل بازمانده نسل پیامبرکُشی است که به کودک کشی رسیدند.

وی افزود: با اجرای عملیات «وعده صادق»، فصل جدیدی از فعالیت‌های جبهه مقاومت رقم خورد.

دیگر خبرها

  • شب شعری با عنوان «وعده صادق» در شهرستان لاهیجان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود تایلند و جبران مافات عربستان
  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • حکم شرعی امتیاز خودروی واگذار شده چیست؟
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • انشعابات واگذار شده در روستا‌های فیروزکوه، زیر ذره بین