Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@19:46:38 GMT

بیمارستان حضرت زهرا دماوند ماه آینده بهره برداری می شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۳۲۹

بیمارستان حضرت زهرا دماوند ماه آینده بهره برداری می شود

مجید صفری روز دوشنبه همزمان با دومین روز از هفته سلامت در حاشیه افتتاح خانه بهداشت روستای مراء از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اورژانس این بیمارستان از جمله اورژانس های نمونه با وسعت یک هزار متر زیر بنا در سطح کشور است، گفت: تمام خدمات و پیش بینی های لازم صورت گرفته است و با تکمیل و بهره برداری از این مرکز در چند روز آینده شاهد ارائه خدمات مطلوب خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: بخش های بعدی بیمارستان بعد از افتتاح و راه اندازی اورژانس در فازهای متعدد مورد بهره برداری قرار میگیرد.
صفری با اشاره به بهره برداری از خانه بهداشت روستای مراء از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند اظهار داشت: این مرکز با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال که بخش اعظم آن توسط خیرین و مابقی آن توسط دهیاری و شورای بخش تامین شد، به بهره برداری رسید.
این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به موقعیت ویژه این روستا و قرار گرفتن در نزدیکی شهر می بایست در حوزه بهداشت قوی تر عمل کنیم تا از مراجعات اهالی این روستا در حوزه بهداشت به شهر بکاهیم که هم از لحاظ ترافیکی و هم از لحاظ زمان رفت و آمد نیز تاثیر بسزایی دارد که در این راستا در نظر داریم یک مرکز خانه بهداشت نیز تا پایان سال احداث کنیم.
صفری با بیان اینکه در سطح شهرستان 6 کانون بهداشت سلامت فعال وجود دارد گفت: در تلاش هستیم تا در روستاهایی که تمرکز جمعیتی بیشتری دارند، احداث کانون های بهداشت را در دستور کار قرار دهیم.
فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به برنامه های مد نظر این شهرستان در هفته سلامت بیان کرد: انتقال درمانگاه کیلان به محل جدید، تکمیل حضور شبکه بهداشت در شهر آبسرد با همکاری شهرداری این شهر از مهم ترین برنامه های مدنظر در این هفته است.
وی در خصوص بیمارستان شهر آبسرد نیز خاطرنشان کرد: طی توافقات نهایی صورت گرفته با دانشگاه شهید بهشتی و ابلاغ آن، در اسرع وقت شاهد آغاز فعالیت مجدد ساخت این مرکز هستیم.
تهرام/7246//6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بیمارستان حضرت زهرا دماوند شهرداری شهید بهشتی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند

ایاد بهادری منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر بهداشت در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان دو طرح بهداشت و درمان افتتاح و کلنگ زنی شدند، ابراز داشت: مرکز جامع سلامت میغان افتتاح و عملیات اجرایی پایگاه سلامت فدک آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه مرکز جامع سلامت میغان با زیر بنای ۴۱۰ متر به دست وزیر بهداشت افتتاح شد، افزود: برای اجرای این پروژه ۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه پایگاه سلامت فدک نیز با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد، ابراز داشت: اعتبار این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال است.

بهادری منفرد ضمن بیان اینکه بازدید از بیمارستان امام حسین این شهر دیگر برنامه وزیر بهداشت بود، تصریح کرد: در این سفر توسعه فضای فیزیکی این دانشگاه با وزارت بهداشت پیگیری شده است.

وی بابیان اینکه وزیر بهداشت از مرکز غربالگری، تشخیص و درمان این بیمارستان نیز بازدید کرد، افزود: توسعه این مرکز نیز با وزارت بهداشت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 6082130

دیگر خبرها

  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور