Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی وزنه بردار ایران گفت: بعد از مسابقات رسانه‌های خارجی به من گفتند تکه‌ای از تاریخ ایران شدم.

به گزارش ایسنا، پوپک بسامی پس از اولین حضور در مسابقات وزنه برداری زنان بزرگسالان آسیا بیان کرد: من در گروه B دسته ۵۵ کیلوگرم وزنه زدم که بین پنج نفر چهارم شدم چون اولین تجربه برون مرزی‌ام بود استرس داشتم که البته توانستم آن را کنترل کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک ضرب می‌توانستم عملکرد بهتری داشته باشم اما همانطور که گفتم تجربه اولم بود و محتاط‌تر کار کردم و مربیان ترجیح دادند با کیلوهای کمتری کار را شروع کنم تا در جدول باقی بمانم.

او ادامه داد: از عملکردم در دوضرب کاملاً راضی هستم چون توانستم خودم را جمع و جور کنم و کیلوهایی که در تمرین زده بودم را توانستم تکرار کنم.

بسامی در مورد توجه به او در این مسابقه نیز گفت: نکته جالب مسابقه این بود که از پشت صحنه تا روی تخته تمام دوربین‌ها سمت من بود که با حجاب وزنه می زنم و حتی در پایان کار رسانه‌های خارجی از من پرسیدند که تکه‌ای از تاریخ ایران شدم و چه حسی دارم و تمام این اتفاقات من را راضی کرد.

او در پایان تاکید کرد: از آقای علی مرادی تشکر می‌کنم که شش ماه اردوی مداوم برای ما گذاشتند و این میدان را به ما دادند که چنین تجربه‌ای کسب کنیم. زمانی که برگردیم تمام تلاشم را می‌کنم بهتر و با برنامه‌تر تمرین کنم و در مسابقات آتی بهتر ظاهر شوم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزنه برداری بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، الهام حسینی از جمع نفرات اعزامی به مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری در پوکت تایلند کنار گذاشته شد.    کوروش باقری با تایید این خبر گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که امروز انجام شد با رکورد‌های مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود. البته حسینی بعد از آسیب دیدگی تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد، اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی‌نشد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد.   سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: با این حال من به سهم خودم بابت تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ‌ساز و عنوان‌دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

دیگر خبرها

  • از رویایی نیمه تمام تا شیرینی طلای جهان و تلخی بازماندن از مسابقات آسیایی
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • تاریخ‌سازی سربازان گاز در سال ۱۴۰۲
  • فیروزه محمدزمانی؛ پرواز بانوی تاریخ ساز از زمین به آسمان | آن هایی که از دست دادیم
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • انوشیروانی: می توانستم علیه رستمی شکایت کنم/روزی که آمدم برخی گفتند با سر در باتلاق شیرجه زدی/ هیچ مراوده مالی با نصیرشلال ندارم+ فیلم