Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@01:42:41 GMT

مرد 50 ساله در کوهستان کاشمر جان خود را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۳۷۲

مرد 50 ساله در کوهستان کاشمر جان خود را از دست داد

احمد رضاپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فرد که سابقه بیماری قلبی داشته به همراه تعدادی از بستگان خود برای کوهنوردی عازم 'چشمه سبز' کاشمر شد که به دلیل طی مسافت بسیار و نامناسب بودن مسیر جان خود را از دست داد.
وی اظهار داشت: در پی این حادثه، نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند که پس از چهار ساعت عملیات، جسد متوفی را به پایین کوه منتقل و تحویل نیروی انتظامی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7497 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیماری قلبی کوهستان مشهد نیروی انتظامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از غرق شدگی پسربچه چهار ساله در استخر باغ و وقوع تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در استخر باغ ساعت ۱۶:۵۴ امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش و یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در پی این حادثه که در خمینی‌شهر رخ داده بود یک پسربچه چهار ساله مصدوم و به بیمارستان ۹ دی منظریه منتقل شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای خودروهای ۲۰۶، مینی بوس، آریزو، ال ۹۰ و سمند در محدوده پل تمدن ساعت ۲۲:۵۰ امروز به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

عابدی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه ادامه داد: ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک زن در پی این حادثه مصدوم و هفت نفر از آنها به بیمارستان‌های امین و کاشانی منتقل شدند.

کد خبر 745630

دیگر خبرها

  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان