Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@12:35:50 GMT

ذوق زدگی نتانیاهو از لغو معافیت نفتی ایران

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۳۸۱

ذوق زدگی نتانیاهو از لغو معافیت نفتی ایران

تهران- ایرنا- نخست وزیر رژیم صهیونیستی با استقبال از اقدام یکجانبه آمریکا برای لغو معافیت برخی کشورها برای خرید نفت از ایران، این اقدام را گامی بسیار مهم در افزایش فشار علیه تهران دانست.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دقایقی پس از اعلام دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر لغو معافیت های نفتی برخی کشورهای خریدار نفت ایران، از این اقدام استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتانیاهو با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در فشار علیه ایران در کنار آمریکا ایستاده است، این اقدام را مسیر درست برای متوقف کردن تهران دانست.
ساعتی پیش مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا با وجود نگرانی جامعه جهانی ازاختلال در بازار نفت، اقدامات جدید علیه مردم ایران ولغو معافیت ها علیه کشورهای خریدار نفت ایران را اعلام کرد.
ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اردیبهشت ماه سال گذشته ضمن اعلام خروج کشورش از برجام، تحریم های رفع شده توسط این توافق را علیه مردم ایران بازگرداند.
دولت ترامپ با وجود اعلام سیاست به صفر رساندن صادرات نفتی ایران مجبور شد به 8 کشور مشتری نفت ایران معافیت از تحریم ها اعطا کند.
شبد**9416**1010

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي بنيامين نتانياهو معافيت نفتي برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام زیبای بازیکنان نیویورک ردبولز؛ پوشاندن کودکان در باران شدید آمریکا (فیلم)

 

 

 

منبع : طرفداری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند کنترل توپ زیبا از بازیکنان بزرگ دنیا ببینید لحظات دیوانه وار در جریان مسابقات فوتبال (فیلم) نحوه ورود عجیب تیم ملی ترکمنستان به زمین (فیلم)

دیگر خبرها

  • آیا سربازی اجباری طلبه های یهودی دولت نتانیاهو را به سقوط می کشاند؟
  • نتانیاهو تمدید مهلت طرح جنجالی جذب سرباز را از دادگاه رژیم صهیونیستی خواستار شد
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • آمریکا: از ادامه اجرای خط لوله انتقال گاز پاکستان و ایران حمایت نمی‌کنیم
  • آمریکا: از پروژه خط لوله گاز پاکستان- ایران حمایت نمی‌کنیم
  • پاکستان: پروژه گاز ایران نیاز امروز ماست
  • واشنگتن: از پروژه گازی ایران و پاکستان حمایت نمی‌کنیم
  • آمریکا: از ادامه خط لوله گاز پاکستان و ایران حمایت نمی‌کنیم
  • عکس‌| ذوق‌زدگی سردار آزمون از استقبال ترکمن‌ها
  • اقدام زیبای بازیکنان نیویورک ردبولز؛ پوشاندن کودکان در باران شدید آمریکا (فیلم)