Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@08:01:39 GMT

بودجه بیمه سلامت در استان‌ها ۱۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۴۶۸

بودجه بیمه سلامت در استان‌ها ۱۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: متناسب با افزایش تعرفه‌های پزشکی، بودجه بیمه سلامت در استان‌ها تا ۱۰ درصد افزایش پیدا ‏کرده است.‏

به گزارش ایمنا به نقل از سازمان بیمه سلامت، طاهر موهبتی درباره افزایش بودجه بیمه سلامت در استان‌ها متناسب با تعرفه‌های پزشکی، اظهار کرد: همه تلاش ما این است که با حمایت سازمان برنامه و بودجه بتوانیم نظم در پرداختی‌های سازمان بیمه سلامت را در سال ۹۸ ‏نیز حفظ کنیم و شاهد تخصیص صد در صدی بودجه در نظر گرفته شده درقانون بودجه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تصویب و ابلاغ افزایش تعرفه‌های پزشکی برعهده هیئت دولت است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استان ها بودجه بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!

کاور بادی فِنس یا PPF، لایه‌ای محافظتی جهت جلوگیری از ضربات وارده به بدنه خودرو است. این لایه پلاستیکی مانند گلس در تلفن همراه عمل می‌کند. علاوه‌بر سرامیک کردن بدنه، اعمال یک کاور محافظتی به مراقبت بیشتر کمک بسیاری می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، دو نوع بادی فِنس شفاف و مات وجود دارد. قبل از نصب کاور، بدنه به طور کامل تمیز و بررسی می‌شود تا نقصی نداشته باشد. پس از این کار، تمام بدنه خودرو، دو بار پولیش می‌شود.

سپس یک لایه بسیار نازک از روی کاور جدا می‌شود تا خاصیت چسبندگی پیدا کند. یک محلول خاص روی بدنه اسپری می‌شود و بلافاصله کاور نصب می‌شود.

سختی و آسانی کاور کردن، متناسب با شکل و فرم بدنه خودرو است. وقتی خودروی شما دارای کاور محافظتی است، دیگر نمی‌توانید از کارواش اتوماتیک استفاده کنید.

عمر کاور متناسب با برند و نوع جنس آن می‌تواند متفاوت باشد؛ برای مثال ممکن است یک کاور بادی فنس تا ۲ سال عمر کند. با این لایه محافظتی، رنگدانه‌های بدنه بیشتر نمایان می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • (ویدئو) با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!
  • رییس سازمان انرژی اتمی: نیاز به غنی‌سازی بالاتر داشتیم/ به دنیا هم اعلام کرده‌ایم که محل مصرف ما حوزه سلامت و پزشکی است
  • ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه‌ها
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای 40 دستگاه دفیبریلاتور
  • آثار مخرب شبه‌علم‌ها به اقتصاد سلامت کشور/ تازه شدن دعوای اهدای خون و حجامت
  • آثار مخرب شبه‌علم‌ها به اقتصاد سلامت کشور/ تازه شدن دعوای اهدای خون و حجامت با تعرفه‌های پزشکی 1403
  • انتقاد دیوان محاسبات از افزایش نامتعارف هزینه برخی دستگاه‌ها