Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@02:04:17 GMT

سپاه پاسداران قلب تپنده انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۵۰۳

سپاه پاسداران قلب تپنده انقلاب است

بوشهر- ایرنا- رئیس دادگستری استان بوشهر گفت: سپاه پاسداران قلب تپنده انقلاب و مدافع جهان اسلام در راه مقابله و مبارزه با ظالمان و استکبار جهانی است.

به گزارش ایرنا، علی جمادی روز دوشنبه در نشست شورای قضایی استان بوشهر افزود: دلیل اقدام احمقانه آمریکا در قراردادن سپاه پاسداران درلیست گروه های تروریستی شکست سیاست های سلطه طلبانه آن کشور و سردمدارانش در منطقه و پیروزی های پر افتخار و ماندگار جبهه مقاومت و سپاه پاسداران در برابر گروهای تروریستی و دیگر دست پرورده های آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌‌ تواند منکر خدمات سپاه شود، سپاهی که حامی اصلی مظلومان جهان و دشمن تروریست بوده و درهمه عرصه ها مدافع ملت ایران بوده است.
جمادی اضافه کرد: در حادثه سیل‌ استان های گلستان، مازندران، فارس، لرستان، خوزستان و کرمانشاه نقش مردمی سپاه پاسداران بخوبی مشخص شد.
وی گفت: این اقدام همچون سایر شرارت های سیاستمداران آمریکا محکوم به شکست است، زیرا این کشور هدایت و پناه دادن جریان‌های تروریستی را در کارنامه خود دارد و سپاه پاسداران به‌عنوان نیرویی ازجنس مردم همواره حامی مظلومان و مستضعفان بوده است.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: همه ملت ایران می ‌دانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، در عرصه‌های دیگری همچون سازندگی، عمران، خدمت ‌رسانی به محرومان و حفظ امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌ کند.
وی افزود: جهانیان با اینگونه اقدام ها و تحرک های عاری از هرگونه عقلانیت و فقدان هرگونه پایبندی به حقوق بین الملل توسط دولت آمریکا آشنا هستند هرچند این اقدام را در مقابل نهاد مردمی، انقلابی، پرصلابت و مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از هر عاملی، ناشی از هراس دولت مردان این کشور می توان توصیف کرد.
جمادی گفت: سپاه، شجره طیبه‌ای است که از هویت آن، ایمان و حرکت انقلابی و جهادی می ‌تراود و حفظ کشور و انقلاب نیز منوط به استمرار این عناصر مهم است.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: با این حرکت دولت آمریکا، دستگاه قضایی استان با حمایت مطلق خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می کند ما تا آخرین نفس از آرمان‌های مقدس ایران اسلامی دفاع خواهیم کرد.
وی افزود : اجرای برنامه‌های تشویقی از نیروهای ارزشی با هدف ایجاد انگیزه برای خدمت بهتر با کارایی بالاتر است و بی ‌شک با اجرای این طرح‌ها تخلف ها در دادگستری‌ها کمتر می ‌شود.
جمادی بیان کرد: تقدیر از قضات نمونه وظیفه انقلابی، اسلامی و سازمانی است وافرادی که به ارزش‌ها توجه دارند، برجسته و معرفی می شوند.
وی افزود: قضات سه محور اصلی دستگاه قضا، خداخواهی، ولایت مداری و قانون مداری را ره توشه خود سازند.
جمادی گفت: هدف از این ارزیابی ارتقای تشکیلات قضایی و سنجش دقیق و واقعی عملکرد قضات با معیارها و استانداردهای شرعی و قانونی در زمینه‌های اعتقادی، اخلاقی، دانش و مهارت قضایی و سایر توانمندی‌ها و قابلیت‌های فردی است.
وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها و معیارهای ارزیابی قضات، اخلاق و رفتار حرفه‌ای شامل رعایت نزاکت، اخلاق، آداب اسلامی(اعتقاد و الزام عملی به نظام، احکام و آداب اسلامی، حسن شهرت، رعایت شان قضایی و حسن رفتار) با مراجعان و غیره می ‌شود.
وی گفت: تقدیر از قضات، تقدیر از کسانی است که پر مسئولیت‌ ترین و حساس‌ ترین بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر عهده دارند.
رئیس کل دادگستری استان بوشهرعملکرد صحیح، به هنگام و بدون تبعیض سیستم قضایی برای رسیدن به اهداف تعریف شده و اطمینان عمومی نسبت به این عملکرد را موجب امنیت قضایی دانست.
در این آئین از 103 نفراز قضات دادگستری استان بوشهر تقدیر شد.
6047/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سپاه دادگستري بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب گتوند از بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، کامران رومیانی اظهار داشت: در یک مراسم عروسی در شهرستان گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی یک جوان به قتل رسید.

وی افزود: بر اساس گزارش اولیه، فردی که با سلاح شکاری تیراندازی کرده بود، عامل این حادثه تلخ بود که با پیگیری‌های قضایی و اقدام به موقع ضابطین قضایی، بازداشت و همچنین تالار عروسی محل وقوع جرم نیز پلمپ شد.

دادستان عمومی و انقلاب گتوند با تأکید بر جایگاه نظارت شیوخ، بزرگان، سادات و متنفذین بر عدم استفاده از سلاح‌ در مراسم‌ شادی و عزا، گفت: دستگاه قضایی با حاملان سلاح و کسانی که اقدام به تیراندازی در مراسم‌ مختلف می‌کنند و آسایش، جان و مال شهروندان را به خطر می‌اندازند، مماشاتی نخواهد کرد و اشد مجازات قانونی را برای آنان در نظر خواهد گرفت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • تشکیل ۶۵ پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ | شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند