Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@16:28:34 GMT

مصدومیت ۱۱ دانش آموز به دلیل واژگونی مینی‌بوس

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۵۱۲

مصدومیت ۱۱ دانش آموز به دلیل واژگونی مینی‌بوس

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور کنگاور - صحنه که حامل تعدادی دانش آموز دختر بود، ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد حیدری درباره جزییات این حادثه گفت: این حادثه حوالی ظهر امروز ( دوشنبه- ۲ اردیبهشت) و در کیلومتر ۱۵ محور کنگاور به صحنه رخ داد.

وی افزود: در این سانحه ۱۱ دانش آموز کنگاوری مقطع متوسطه اول که عازم اردوی تفریحی به سمت صحنه بودند بر اثر واژگونی دچار آسیب و جراحت شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری تصریح کرد: ۹ تن از این دانش آموزان به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند، اما دو دانش آموز دیگر به دلیل شکستگی دست و پا همچنان بستری هستند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، علت واژگونی مینی بوس را تخطئی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو به خاطر لغزندگی جاده اعلام کرد.

وی در پایان گفت: بارها به رانندگان هشدار داده شده تا در شرایطی بارانی و لغزنده بودن جاده از سرعت غیرمجاز پرهیز کنند، اما متاسفانه بی توجهی به اخطارهای پلیس چنین حوادثی را رقم می زند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پلیس راه استان خودرو دانش آموز دانش آموزان مراکز درمانی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عبدالسبحان حقیقی گفت: امسال ۱۵ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت اعزام خواهند شد که حدود ۷ هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور و ۱۰ هزار نفر به اردوی راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند.

وی به استقبال خوب دانش‌آموزان از اردوی راهیان پیشرفت اشاره کرد و افزود: در این اردو دانش آموزان با پیشرفت‌های مختلف در استان‌ها آشنا می‌شوند.

عبدالسبحان حقیقی اظهارداشت: اردوی راهیان‌نور و پیشرفت یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی است که نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با پیشرفت‌های کشور دارد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان با اشاره به برنامه‌های امسال بسیج دانش‌آموزی استان عنوان کرد: یکی از برنامه‌های امسال، طرح یاوران ولایت است که در تابستان برگزار می‌شود، همچنین توانمند‌سازی دبیران درس دفاعی در دستور کار قرار دارد که بعد از فراگیری این دوره بتوانند در مدارس تدریس کنند.

حقیقی با اشاره به شناسایی بیش از ۱۷۵ دانش‌آموز نخبه گفت: این تعداد نخبه در بخش‌های علمی، قرآنی، هنری، ورزشی و سایر عرصه‌ها است که تلاش می‌شود تا در این زمینه‌ها بتوانند استعداد و توانایی نخبگی خود را پرورش دهند.

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در محور سبزوار - نیشابور منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس
  • تصاویر دلخراش از حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز | عکس
  • خودروی تیبا با ۱۰ سرنشین واژگون شد/مصدومیت ۵ نفر
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • رونمایی از مینی‌بوس دانش‌بنیان با ظرفیت ۲۱ نفر در سمنان
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند