Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:14:46 GMT

خوزستان| پیکر پاک جانباز دفاع مقدس در باغملک تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۵۲۱

خوزستان| پیکر پاک جانباز دفاع مقدس در باغملک تشییع شد

پیکر پاک یکی از پرستوهای بوستان ایثار و شهادت با حضور پرشور هزاران نفر از مردم استانهای خوزستان، چهارمحال بختیاری، اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد در شهرستان باغملک تشییع شد. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، یکی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان باغملک پس از تحمل چندین سال عوارض مجروحیت به آسمان پر کشید و میهمان دوستان و همرزمان شهیدش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جانباز والامقام که حجت‌الاسلام والمسلیمین سید قاسم موسوی نام دارد از رزمندگان و روحانیون نام آشنای استان خوزستان است که محبوبیت خاصی در بین مردم نقاط مختلف استان به ویژه ایذه، سوسن، باغملک، قلعه تل، صیدون، میداوود، هفتگل، رامهرمز، ابوالعباس، سلطان آباد، رودزرد، ابوالفارس، بارانگرد و نفت سفید دارد.

در دوران هشت سال دفاع مقدس حجت‌الاسلام والمسلمین سید قاسم موسوی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت که در یکی از عملیات‌ها به دلیل استفاده بعثیون از سلاح ممنوعه دچار مجروحیت شیمیایی شد. 

این جانباز خوزستانی بیش از این دوری دوستان و همرزمانش را تاب نیاورد و در روز شنبه 31 فروردین ماه سال 1396 در آستانه ولادت باسعادت حضرت مهدی(ع) به سوی آسمان پر کشید.

آئین تشییع پیکر پاک این روحانی مجاهد با حضور هزاران نفر از مردم نقاط مختلف کشور از جمله استان خوزستان، استان چهارمحال بختیاری، استان اصفهان و استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان باغملک برگزار شد.

این برنامه از بیمارستان شهید طباطبایی‌نژاد باغملک آغاز شد و تا استادیوم شهدای این شهر ادامه داشت که جوانان و نوجوانان خوزستانی و طلاب و روحانیون با این جانباز سرافراز وداع کردند.

در این آئین که آیت الله سید علی شفیعی از علمای خوزستان حضور داشت آیتالله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر پیکر پاک این جانباز شیمیایی نماز اقامه کرد.

جمعی از خانواده معظم شهدا از جمله خانواده شهید سید مرتضی شفیعی از اهواز، خانواده سردار شهید شکرخدا بهمنی و خانواده شهید سلطانعلی جافری از هفتگل، خانواده شهید حجت‌الله رحیمی از باغملک و دوستان شهید مدافع حرم حمیدرضا فاطمی اطهر از اهواز نیز در این برنامه حضور یافتند.

پس از برگزاری آئین تشییع پیکر پاک جانباز دفاع مقدس حجت‌الاسلام والمسلمین سید قاسم موسوی به آرامستان زلال خلیل رستم آباد انتقال یافت و در نزدیکی مزار شهید باقر اسکندری نسب و مزار پاسدار رشید اسلام محمد راهب حق آرام گرفت.

شهرستان باغملک شهدای زیادی را به اسلام تقدیم کرده است که سردار شهید تاج‌محمد پرویزی، سردار شهید علی نوری‌ممبینی، سردار شهید صحنعلی تاراس، سردار شهید هدایت‌الله خسروی، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید فخرالدین طباطبایی‌نژاد، شهید امرالله احمدی، سردار شهید محمدرضا علیخانی، سردار شهید فرامرز رضازاده، سردار شهید امید فرجی زنگنه، شهید مجتبی زکوی‌زاده، شهید فرزاد زنگنه، سرباز شهید مرتضی حشمان، شهید عزیزالله بهمنی، سرباز شهید علی سلمانوند و سرباز شهید امید نریمیسایی از جمله شهدا این منطقه هستند.

انتهای پیام/ ت

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع پیکر پرویز داوودی

(تصاویر) تشییع پیکر پرویز داوودی

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • (تصاویر) تشییع پیکر پرویز داوودی
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد