Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:30:44 GMT

ورزشکاران سبزوار320 مدال کشوری کسب کردند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۵۴۶

ورزشکاران سبزوار320 مدال کشوری کسب کردند

سبزوار- ایرنا- فرماندار ویژه سبزوار گفت: ورزشکاران این شهرستان در یک سال گذشته 320 مدال کشوری در رشته های انفرادی و گروهی کسب کردند که این موفقیت حاصل شناسایی توانمندیها و استعدادهای جوانان است.

احمد برادران روز دوشنبه در مراسم تقدیر از جوانان و ورزشکاران برتر سبزوار افزود: مدال های کشوری در بخش زنان و مردان و در رشته های کاراته، رزمی، کشتی و سایر رشته ها نصیب ورزشکاران این شهرستان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سبزوار از شهرهای شاخص ورزشی استان است اظهار داشت: موفقیت چشمگیر ورزشکاران این شهرستان در کسب مدال های ملی مرهون سرمایه گذاری هیات های ورزشی در زمینه استعدادیابی بوده است.
وی گفت: جوانان سرمایه اصلی و عامل توسعه کشور هستند و در برنامه ششم توسعه نیز به موضوع جوانان و رفع مشکلات معیشتی، اشتغال و ازدواج آنان توجه شده و دولت تاکنون گام های مثبتی برای ساماندهی امور جوانان برداشته است.
برادران با بیان اینکه شهرستان سبزوار بیش از 30 هزار دانشجو و 52 هزار دانش آموز دارد افزود: مدیران و برنامه ریزان برای توسعه شهرستان باید از این جمعیت جوان و تحصیل کرده بهره ببرند.
بیش از 6 هزار ورزشکار در 38 هیات ورزشی سبزوار سازماندهی شده اند که در حوزه ورزش های حرفه ای، قهرمانی، بومی و محلی و همگانی فعالیت دارند.
شهرستان 306 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مدال كشوري فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سارا پاداش، کاراته کای قمی وزن ۶۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار قم را در بخش بانوان صاحب نشان طلا کرد.

پاداش در این رقابت‌ها با غلبه بر همه حریفان به دیدار پایانی راه یافت و در فینال هم مائده شالی از قزوین را شکست داد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در اردوی تیم‌ملی کاراته جوانان را به دست آورد.

مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • تکمیل طرح‌های زیرساختی به توسعه شهرستان سبزوار منجر می‌شود