Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

اسراری جالب از خواهر و برادر‌های ترامپ/ از خان‌داداش دائم‌الخمر تا آبجی خانم قاضی که خودش سرکرده دزد‌ها بود! + تصاویر

شاید برایتان جالب باشد درباره خواهر و برادر‌های رئیس جمهور پرحاشیه آمریکا هم نکاتی را بدانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌کننده جنجالی «برنده باش» با این ترفند‌ها جایزه ۱۰۰ میلیونی را برد

گفتگویی جذاب و خواندنی با برنده جایزه ۱۰۰ میلیونی برنده باش را از نظر می‌گذرانید.

همه‌چیز درباره فرشتگان مرگ در مناطق سیل‌زده/ آمانیتای مرگبار را بشناسید! + عکس

بازرس انجمن علمی بهداشت و ایمنی مواد غذایی ایران درباره پیدا شدن سر و کله فرشتاگان مرگ پس از بارندگی‌های بهاری توضیحاتی ارائه داد.

ماجرای نام خلیج جعلی در نقشه دو تاکسی اینترنتی مشهور چیست؟

اخبار حاکی از آن است که دو تاکسی اینترنتی مشهور در اپلیکیشن خود از نام جعلی «خلیج عربی» استفاده می‌کنند.

آیا کاهش قیمت ارز ادامه‌دار می‌شود؟

نرخ ارز این روز‌ها تلاطم زیادی نداشته و پس از یک دوره چند روزه افزایش در هفته‌های اخیر، عمدتاً در میانه کانال ۱۳ هزار تومان، به ثبات رسیده است.

نگاهی به سوابق و مواضع فرمانده جدید کل سپاه

سردار سلامی روز گذشته با حکم فرمانده معظم کل قوا، به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد، در این گزارش نگاهی به برخی مواضع و سوابق سرلشکر سلامی خواهیم داشت.

ملخ‌های آفریقایی چگونه از خوزستان سردرآوردند؟

چند استان جنوبی کشور تحت تاثیر کوچ بزرگ ملخ‌ها قرار گرفته‌اند و سازمان حفظ نباتات آن را سنگین‌ترین حمله ملخ‌های صحرایی در ۴۰ سال گذشته توصیف کرده که در صورت تداوم امنیت غذایی را مختل می‌کند.

۲ مهارت فرمانده جدید سپاه پاسداران که تسلط‌شان را در حوزه خود اثبات می‌کند

سردار «حسین سلامی» طی حکمی از سوی فرمانده معظم کل قوا، ضمن ارتقا از درجه سرتیپی به سرلشکری، به عنوان هشتمین فرمانده کل سپاه انتخاب شد.

کار‌هایی که طی ۳۰ روز شما را تبدیل به یک مدیر می‌کند!

مدیران تازه کار باتجربه امروز نیز در گذشته مدیرانی تازه کار مثل شما بوده اند که در همین مسیر کنونی شما قدم گذاشته اند.

رمز و رازهایی از خالکوبی‌های عجیب اراذل و اوباش!

در عرف جامعه ما از قدیم الایام آن‌هایی که بر دست و بدنشان خالکوبی می‌کردند به اصطلاح خلافکار و سابقه دار بوده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پربازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان

به گزارش قدس آنلاین،‌ آثاری از «آن انرایت»، «کیت گرنویل» و «ایزابلا حماد» در فهرست نامزدهای نهایی جایزه ادبیات داستانی زنان در سال ۲۰۲۴ قرار گرفته است. «ری لسکیور» نویسنده فرانسوی-چینی-آمریکایی نیز با رمان «رودخانه شرق، رودخانه غرب» تنها نویسنده‌ای است که با اولین رمان بلند خود نامزد این جایزه ادبی شده است.

«ایزابلا حماد» نویسنده انگلیسی که پدرش فلسطینی است با رمان «شبح را وارد کنید» شانس کسب جایزه دارد. داستان این کتاب درباره بازیگری به نام سونیاست که برای دیدن خواهرش و  بازی در نمایش هملت در کرانه باختری از لندن به حیفا سفر می‌کند.

«وی. وی. گانشانانتان‌» نویسنده آمریکایی که در سال ۲۰۰۹ نیز با رمان «ازدواج عاشقانه» در فهرست نامزدهای اولیه ادبیات داستانی زنان قرار گرفته بود، امسال برای نگارش رمانی درباره جنگ داخلی سریلانکا با عنوان «شب بی‌برادری» به عنوان نامزد نهایی انتخاب شده است.

«کیت گرنویل» که در سال ۲۰۰۱ برنده جایزه ادبیات داستانی زمان که در آن زمان «جایزه اورنج»‌ نام داشت، شده بود این بار با رمان «دالی ماندر بی‌قرار» در فهرست نامزدهای نهایی این جایزه دیده می‌شود.

«دِ ورِن» نوشته «آن انرایت» که درباره رابطه دختر و نوه یک شاعر فقید است و «سرباز ملوان» نوشته «کلر کیلروی» دیگر نامزدهای نهایی امسال جایزه ادبیات داستانی زنان را تشکیل می‌دهند.

به گزارش گاردین، برنده نهایی جایزه ادبیات داستانی زنان روز ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد) معرفی می‌شود.

از برندگان قبلی این جایزه ادبی می‌توان به «مگی اوفارل»، «سوزانا کلارک» و «روث اوزکی»‌ اشاره کرد. سال گذشته «باربارا کینگ‌سالور»‌ برای رمان «دمون کاپرهد» برنده جایزه ادبیات داستانی زنان و همچنین جایزه پولیتزر ادبیات شد.

دیگر خبرها

  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • از اندی گارسیا تا نادال؛ جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور جهان در مراسم لوریوس / عکس
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • ماجرای زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد!
  • رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد