Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@08:38:46 GMT

ایجاد تمدن اسلامی، ماموریت اصلی منتظران است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۷۵۷

ایجاد تمدن اسلامی، ماموریت اصلی منتظران است

قزوین – ایرنا - مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: مهمترین وظیفه منتظران در دوران غیبت زمینه‏ سازی برای ظهور و تلاش برای ایجاد تمدن اسلامی است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در اولین سالگرد حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه فقید شهر آبیک که در مسجد جامع شهر آبیک برگزار شد، اظهار داشت: منتظران واقعی حضرت در این حکومت سعی می ‏کنند احکام اسلامی و قرآنی را در جامعه پیاده کنند و در برابر ظلم مستکبران عالم بایستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی اهداف پیش روی نظام جمهوری اسلامی همان اهداف حکومت حضرت حجت(عج) است.
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به ویژگی های امام جمعه فقید شهر آبیک تصریح کرد: حجت الاسلام موسوی طی سالیان زیادی که مسئولیت مهم امامت جمعه شهر آبیک را برعهده داشت، زیرساخت های فرهنگی مناسبی را در این شهر به وجود آورد که امروزه می توان آنها را در جامعه به خوبی مشاهده کرد.
فاطمی نسب خاطرنشان کرد: حجت الاسلام موسوی در تمامی اقدامات خود برای ظهور حضرت حجت قدم بر می داشت که این شاخصه را می توان از مهمترین ویژگی های ایشان نام برد.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به موضوع امام شناسی و معرفت در عصر غیبت عنوان کرد: دو وظیفه اساسی تشیع در عصر غیبت معرفت نسبت به امام زمان (عج) و پیوند با ایشان است که حجت الاسلام موسوی در پیوند و معرفت به امام زمان (عج) زبانزد بودند.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دين ظهور امام زمان قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو پراید در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین - تهران لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۲ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی یک مصدوم توسط نجاتگران، جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود