Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@11:54:59 GMT

بزرگ‌ترین مجسمه دنیا به شکل پرنده در هند+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۷۶۳

بزرگ‌ترین مجسمه دنیا به شکل پرنده در هند+تصاویر

ساعت 24- به تازگی یک فیلمساز هندی با ساخت مجسمه بزرگ یک عقاب، جاذبه گردشگری دیگری به هند اضافه کرده است. این مجسمه که ساختن آن ۱۰ سال طول کشید در کرالا قرار دارد. این مجسمه با الهام از افسانه رامایانا، ساخته شده است.

هر چقدر هم اهل سفر باشید، تا به هند سفر نکرده باشید، نمی‌توانید ادعا کنید که جهانگرد کاملی هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که هند، این کشور چندفرهنگی با دارا بودن یک تاریخ غنی و معبدهای متفاوت، یکی از غنی‌ترین و متمایزترین مقصدها برای جهانگردان است.

به تازگی یک فیلمساز هندی به نام راجیو آنکال با ساختن یک مجسمه بزرگ از یک عقاب، جاذبه گردشگری دیگری به این کشور اضافه کرده است.


این مجسمه که ساختن آن ۱۰ سال طول کشید در کرالا قرار دارد. این مجسمه با الهام از افسانه رامایانا، ساخته شده است. در این افسانه گفته شده که عقاب بسیار بزرگی به نام رامایانا، در حال جنگ با راوانا برای محافظت از الهه سیتا، به زمین سقوط کرد.
این مجسمه که در حال حاضر بزرگ‌ترین مجسمه دنیاست که به شکل پرنده ساخته شده، در جایی واقع است که جاذبه‌های گردشگری دیگری هم دارد و سیاحان می‌توانند ضمن بازدید از این مجسمه، صخره‌نوردی کنند یا پینت‌بال بازی کنند. این مجسمه در بالای یک تپه، به ارتفاع ۳۰۰ متر ساخته شده و اندازه دم تا سر آن ۶۰ متر است. یک پزشک

منبع: ساعت24

کلیدواژه: هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب فرهاد قائمیان به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل

قائمیان افزود: برای اینکه رژیم صهیونیستی تنبیه شود ما یک اتفاق تاریخی را در دنیا رقم زدیم؛ این عملیات برای ملت ایران باعث سربلندی شد.

به گزارش فارس، این بازیگر ادامه داد: ما همیشه سعی کردیم با درایت و خویشتن داری در مسائل بین‌المللی و تعرضاتی که صورت گرفته است حتی در دفاع مقدس که پیش آمده بود دفاع کنیم.

قائمیان اظهار کرد: در رابطه با مسئله‌ای که کنسولگری ما در سوریه مورد تهاجم یک رژیم غاصب و کودک‌کش قرار گرفت وظیفه ما این بود که آن‌ها را به اصطلاح آقا تنبیه کنیم و در نتیجه یک عملیات بزرگ نظامی را در تاریخ دنیا رقم زدیم.

وی عنوان کرد: من می‌خواهم این را بگویم و همه باید این را بدانند که ما حمله نکردیم، ما در حقیقت تنبیه کردیم؛ قانون اساسی ما این را بیان کرده است که ما در مقابل حمله بیگانگان باید ایستادگی کنیم؛ ما حمله نکردیم ما با درایت و مدیریت سعی در مقابله کردیم.

این بازیگر گفت: اصول جنگ این است که در ان باید یا کشت و کشتار شود یا از ادامه آن جلوگیری شود؛ ما تلاش کردیم تا این اتفاق را به جهانیان گوشزد کنیم و بگوییم اقتدار ما همیشه وجود دارد و به‌عنوان یک ایرانی و کشوری که مقتدر است ایستاده‌ایم.

وی تصریح کرد: دنیا برای این عملیات بزرگ در شوک بزرگی فرو رفته است؛ آن‌ها نمی‌توانند به جهانیان بگویند که ایران در خاورمیانه به‌عنوان یک حاکمیت بزرگ خود را به رخ کشیده است.

قائمیان در پایان خاطرنشان کرد: به‌عنوان یک ایرانی به تدبیر و مدیریت حضرت آقا، نظامیان و این تنبیه افتخار می‌کنم و امیدوارم این بازدارندگی برای همه کشور‌هایی که علیه ایران فعالیت می‌کنند درس بزرگی باشد

دیگر خبرها

  • فرزند چهارم کایل واکر به دنیا آمد؛ خیانت بزرگ واکر فراموش شد؟!
  • بزرگ ترین پفک آلبرتا (عکس)
  • واکنش جالب فرهاد قائمیان به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل
  • آقای بازیگر: ما حمله نکردیم، ما رژیم صهیونیستی را تنبیه کردیم
  • عاشق ترین درنای دنیا در مازندران خانه دار شد! | عکس و فیلم
  • ما حمله نکردیم، ما رژیم صهیونیستی را تنبیه کردیم
  • ضرغامی: نیمی از مردم دنیا می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • ضرغامی: نیمی از مردم دنیا می توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • نیمی از مردم دنیا می توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • افشین قطبی در نقش هدایت کننده هرکول کانادایی