Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@06:58:32 GMT

اعتراض به تغییرات آب و هوایی در لندن/ بازداشت 1065 نفر

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۸۱۱

اعتراض به تغییرات آب و هوایی در لندن/ بازداشت 1065 نفر

پلیس لندن اعلام کرد: آمار بازداشت فعالان محیط‌ زیست که از دوشنبه گذشته در اعتراض به تغییرات آب و هوایی در لندن دست به تظاهرات زده‌اند به یک هزار و 65 تن رسیده است.

به گزارش ایرنا، در این نافرمانی مدنی که در ابتدا قرار بود مسالمت‌آمیز برگزار شود، معترضان به ایجاد بی‌نظمی در شهر ازجمله اخلال درحرکت مترو، شکستن شیشه دفتر مرکزی شرکت نفتی شل و ایجاد راه‌بندان متهم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها همچنین جمعه گذشته قصد داشتند تا در فرودگاه بین‌المللی هیترو لندن با کشیدن فنس های فلزی اخلال ایجاد کنند که با دخالت مأموران پلیس موفق به این کار نشدند. تاکنون 40 تن گناهکار شناخته‌شده و سایرین پس از پایان تعطیلات عید پاک محاکمه می‌شوند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لندن تغییرات آب و هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری کشاورزان با پلیس؛ بروکسل غرق در کود و کاه!

کشاورزان بلژیکی در آستانه نشست وزرای کشاورزی اتحادیه اروپا، در اعتراض به سیاست‌های این بلوک، با پرتاب کود به استقبال پلیس رفتند!

به گزارش مشرق و به نقل از گاردین، کشاورزان بلژیکی در اعتراض به سیاست‌های اتحادیه اروپا در این حوزه، در آستانه نشست وزرای کشاورزی این بلوک، با پرتاب کود شیمیایی و اشیاء و به آتش کشیدن علوفه، خیابان‌های بروکسل را به آشوب کشیدند.

کشاورزان در اعتراض به آنچه سنگ‌اندازی افراطی، تشدید اقدامات زیست‌محیطی و همچنین سیل واردات معاف از مالیات اوکراین به اروپا خوانده‌اند، خیابان‌های پایتخت بلژیک را در نزدیکی مقر اتحادیه اروپا مسدود کردند.

جمله «بگذارید از حرفه‌مان درآمد داشته باشیم» روی پلاکارد نصب‌شده بر تراکتوری که جاده اصلی پوشیده از سیب‌زمینی، تخم‌مرغ، کود و کاه را مسدود کرده بود، به چشم می‌خورد.

بروکسل‌تایمز نوشته است که در جریان درگیری کشاورزان با پلیس، دو مامور زخمی شده‌اند. کشاورزان سراسر اروپا ماه‌هاست که در واکنش به سیاست‌های سختگیرانه زیست‌محیطی اتحادیه اروپا از جمله قطع یارانه‌ها دست به اعتراضات گسترده زده‌اند. معترضان همچنین خواستار توقف واردات محصولات کشاورزی ارزان‌قیمت اوکراین نیز شده‌اند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد
  • تغییر ژن‌های ایمنی در خون بیماران آلزایمر
  • مجید نوری بازداشت شد
  • تغییرات آب و هوایی وکاهش دما مهمترین عامل سرمازدگی محصولات کشاورزی
  • رسانه‌ها با افکار عمومی در ماجرای غزه چطور رفتار کردند؟
  • حمله با چاقو به یک مسافر قطار متروی لندن مقابل چشم دیگران
  • افشاگری سردبیر سابق؛ ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی | انحلال دفتر لندن و تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس
  • شبکه ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی | انحلال دفتر لندن و تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس
  • دیدنی های امروز؛ از ریختن پل در آمریکا تا جشن پوریم یهودیان
  • درگیری کشاورزان با پلیس؛ بروکسل غرق در کود و کاه!