Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@17:42:38 GMT

بهترین خبر برای سپیدرود در حساس‌ترین مقطع

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۹۸۸

بهترین خبر برای سپیدرود در حساس‌ترین مقطع

با تلاش کادر پزشکی سپیدرود چهار بازیکن مصدوم این تیم برای هفته‌های باقی مانده لیگ برتر آماده شده و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

به گزارش "ورزش‌ سه"، حساس ترین مقطع فصل برای سپیدرود فرا رسیده و آن‌ها تنها چهار مسابقه فرصت دارند تا از سقوط فرار کرده و برای دومین فصل حضور ناپلئونی در لیگ برتر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبر می‌رسد که با تلاش کادر پزشکی سپیدرود چهار بازیکن مصدوم این تیم به کادر فنی تحویل داده شده‌‌اند تا بهترین خبر برای نادر دست نشان در آستانه فرا رسیدن حساس ترین مقطع فصل باشد. کوروش ملکی، محمد بلبلی, علی عباسی و لوکا نوزادزه چهار بازیکن مصدوم سرخ‌های رشتی به شمار می‌رفتند که مسابقات حساسی از جمله تراکتورسازی و پارس جنوبی جم را از دست داده بودند و حالا آماده جدال با فولاد خوزستان هستند.


پیش از این حسین ابراهیمی با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت در لیست تیمش قرار گرفته بود و حالا می‎‌تواند مقابل تیم سابقش یعنی فولاد نمایش داشته باشد. سپیدرود روز جمعه از ساعت 18:15 در ورزشگاه سردار جنگل با شاگردان افشین قطبی بازی می‌کنند و به دنبال تکرار برد دور رفت در این هفته هستند.

سپیدرود رشت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا

سرو گیراسی عمکلردی باورنکردنی در فصل جاری بوندسلیگا داشته است.

طرفداری | سرو گیراسی، مهاجم اشتوتگارت برای دومین بار در فصل جاری برنده جایزه بهترین بازیکن ماه بوندسلیگا شد.

با اعلام وب سایت رسمی بوندسلیگا، سرو گیراسی با کسب اکثریت آرا و بالاتر از بازیکنانی چون الخاندرو گریمالدو، جمال موسیالا، هری کین و ژاوی سیمونز به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا انتخاب شد. این دومین بار در فصل جاری است که گیراسی این جایزه را کسب می کند. این مهاجم در 4 بازی بوندسلیگا در ماه مارس، پنج گل به ثمر رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • چهار گونه جانوری در طبیعت «میاندشت» تیمار و رهاسازی شدند
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید