Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@05:26:38 GMT

غفلت از ...

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۹۹۰

غفلت از ...

رهبر معظم انقلاب حدود یک سال پیش با اشاره به بدعهدی های امریکا و همراهان اروپائی اش در قبال تعهداتشان با ایران، بر لزوم اخذ تضمین از اروپایی ها تاکید کرده بودند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب لوح «غفلت از یک تجربه؟» را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غفلت از یک تجربه؟

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:«از تجربه‌های ما در برجام این است که آمریکا پابند به تعهّدات خودش نیست و به راحتی معاهده را نقض میکند. تجربه‌ دیگر ما، همراهیِ اروپا با آمریکا در مهم‌ترین موارد است... اروپا باید فروش کامل نفت ایران را تضمین کند؛ آنها بایستی به‌قدری که جمهوری اسلامی میخواهد خریداری بکنند... ما با این سه کشور اروپایی دعوا نداریم، امّا اعتماد نداریم و این هم متّکی است به یک سابقه‌ای؛ لذاست که باید این تضمین‌ها به‌طور واقعی انجام بگیرد.» ۱۳۹۷/۰۳/۰۲          

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟

روزنامه کیهان از وضعیت پوشش دانشجویان در دانشگاه‌ها انتقاد کرد!

این روزنامه نوشت: بسیاری از دانشگاه‌های جهان حتی در آمریکا و اروپا در مورد نوع پوشش و آرایش دانشجویان قوانین سختگیرانه وضع کرده و آن‌ها را از پوشیدن لباس‌های نامتعارف و محرک یا آرایش و استفاده از وسایل زینتی غیرمعمول و حتی رفتار‌های نامتناسب با شأن دانشجویی به شدت منع نموده و بعضاً دانشجویانی که قوانین مذکور را رعایت نکنند، اخراج می‌کنند. چرا در کشور ما مسئولان ذی‌ربط تاکنون قوانین لازم در این زمینه را اجرا نمی‌کنند؟

دیگر خبرها

  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • سروده‌ افشین علا با تضمین مصرعی از غزل رهبر انقلاب
  • اسکله کمک‌رسانی آمریکا به غزه؛ پرده دودی برای حمله به رفح
  • سروده‌ی افشین علا با تضمین مصرعی از غزل رهبر انقلاب
  • سروده‌ افشین علا با تضمین مصرعی از رهبر انقلاب
  • سروده‌ی افشین علا درباره عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی با تضمین مصرعی از رهبر انقلاب
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند
  • انسان به ذکر، یادآوری و توجه نیازمند است
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا