Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نزسا گفت: قسمتی از رودخانه نیاتک که بر اثر سیلاب دچار شکستگی شده بود توسط سپاه رفع مشکل و ترمیم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرتیپ پاسدار محمد مارانی دقایقی قبل در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: قسمتی از رودخانه نیاتک که بر اثر سیلاب دچار شکستگی شده و منجر به تخلیه پنج روستا شده بود، توسط سپاه رفع مشکل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: این پل از نقاط دیگری هم شکسته است که سپاه و ستاد بحران با همکاری هم در حال رفع مشکل آن هستند، در این زمینه دو نقطه از پل توسط سپاه و یک نقطه دیگر توسط سپاه و ستاد بحران در حال رفع شکستگی می باشد.

به گفته فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نزسا، روستاهای بلوچ هابیلی و شندک که امروز در معرض آبگرفتگی بودند سپاه برای آنها دایک حفاظتی ایجاد و موقتا از خطر آبگرفتگی رهایی پیدا کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب در شهربنت و ۲۷ روستای نیکشهر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علیرضا قاسمی گفت: سیل در جنوب سیستان و بلوچستان به تاسیسات پمپاژ، خطوط انتقال آب و شبکه توزیع شهر بنت و تعدادی از روستا‌های شهرستان نیکشهر آسیب رساند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به موقعیت منابع تأمین که عمدتا چاه‌های در حاشیه رودخانه‌ها هستند، به دلیل سیلابی بودنِ مناطق امکان دسترسی و ترمیم لوله‌های خطوط پمپاژ وجود نداشت، اما با فروکش کردن سیلاب و با عنایت به اهمیت تامین آب مورد نیاز خانواده‌های منطقه بلافاصله تیم‌های عملیاتی برای ترمیم آسیب‌ها وارد عمل شدند.
 وی گفت: تنها یک روستا در منطقه با مشکل آب رو به رو است که به دلیل سیلابی بودن منطقه امکان استقرار جرثقیل و دسترسی به لوله آسیب دیده وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: در صورت فروکش شدن این سیلاب تیم عملیاتی مستقر در آن منطقه برای ترمیم خط آسیب دیده بلافاصه وارد عمل خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • علت شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان اعلام شد
  • رفع مشکل آب در شهربنت و ۲۷ روستای نیکشهر
  • ترمیم شکستگی خط لوله انتقال آب شرب منطقه کاشان + عکس
  • شروط بنیاد مسکن مانع تخصیص «قیر رایگان» به روستاها می‌شود
  • ۱۰۰ میلیارد ریال برای ترمیم سیل بند حفاظتی شهر قصرقند اختصاص یافت
  • عدم دفع آب‌های سطحی و کلافگی ساکنان کوی جانبازان بناب + فیلم
  • شکستگی خط لوله آب در خیابان میر / محدودیت‌های ترافیکی تا پایان بازسازی ادامه دارد
  • هشدار سیل در کرمان
  • ناپایداری‌های جوی در کرمان