Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@18:45:42 GMT

مجري پرس تي وي: آمريکا اعتقادي به حقوق بشر ندارد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۰۲۱

مجري پرس تي وي: آمريکا اعتقادي به حقوق بشر ندارد

خبرگزاري آريا - تبريز - ايرنا - خبرنگار و مجري ايراني - آمريکايي کانال تلويزيوني «پرس تي وي» با بيان اينکه واژه حقوق بشر براي دولت آمريکا مفهومي نداشته و فقط براي من و شما استفاده مي‌کنند، گفت: وقتي در سازمان ملل قرار شد تا از رعايت حقوق بشر در خود آمريکا صحبت شود، بلافاصله با مخالفت نيويورک روبه رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرضيه هاشمي روز دوشنبه در «همايش مغناطيس حقيقت» در تالار وحدت دانشگاه تبريز، با اشاره به اينکه خيلي از افراد با راي به ترامپ فکر مي‌کردند او با حرف‌هاي تبليغي خود از دين و کليسا دفاع کرده و مي‌تواند جلوي قوانين مربوط به مواد مخدر، همجنس‌بازي و غيره را بگيرد، افزود: بعد از حادثه 11 سپتامبر، مسلمانان دچار حمله شديد با سرعت زيادي بودند، به طوري که اکنون نيز با موجي روبه رو هستيم که ديگر مسلمانان عليه اين حرکت خيز برداشته‌اند.
وي اظهار داشت: در حال حاضر 2 مسلمان در کنگره آمريکا هستند و صحبت‌هاي زيادي در مورد مسلمان بودن و سختي کار مي‌گويند.
هاشمي با تاکيد بر اينکه با روي کار آمدن دونالد ترامپ، سياه‌نمايي عليه مسلمانان شديدتر شده و البته در مقابل اختلاف بين گروه‌هاي مختلف نيز زيادتر شده است، گفت: در حال حاضر افراد يا موافق يا مخالف دونالد ترامپ هستند، زيرا ترامپ نتوانست به آنچه وعده داده بود عمل کند.
وي اظهار داشت: آمريکا واژه حقوق بشر را براي من و شما استفاده مي‌کند و براي خودشان مفهومي ندارد و وقتي در سازمان ملل قرار شد تا از رعايت حقوق بشر در خود آمريکا صحبت شود، بلافاصله با مخالفت دولت آمريکا روبه رو شده و از عضويت در اين سازمان خارج شدند.
خبرنگار پرس تي‌وي با بيان اينکه آمريکا و انگليس در تلاش ايجاد يک بازي رسانه‌اي و سياسي هستند که هر دو کشور در بازي رسانه بسيار قوي هستند، افزود: آمريکا سعي دارد تا چهره‌اي از خود بسازد که همه از ديدن آن لذت ببرند در حالي که اين گونه نيست .
هاشمي اظهار داشت: البته دونالد ترامپ چهره اصلي آمريکا را نشان مي‌دهد در حالي که اوباما و ساير روساي جمهور اين کارها را انجام مي‌دادند ولي چهره واقعي آمريکا را نشان نمي‌دادند.
وي با تاکيد بر اينکه به شوها، موزيک و فيلم‌هاي هاليوودي آمريکا نگاه نکنيد، گفت: اينها تصويري است که دولت سعي دارد از آمريکا به جهانيان نشان دهد، در حالي که اين اصل ماجرا نيست.
هاشمي در مورد دستگيري خود در فرودگاه امريکا نيز گفت: به اتفاق پسرم رضا، از شهري که مستند مي‌ساختم به شهري که فرزندانم بودند برمي‌گشتم که در فرودگاه اسم ما را صدا زده و اف بي اي با فجيع‌ترين شکل من را دستگير کرد.
مجري پرس تي وي افزود: در دادگاه‌ مدام به من مي‌گفتند که تو محکوم نيستي بلکه شاهد هستي، من هم در همه جا اعلام کردم که اگر محکوم نيستم آيا نمي‌توانستيد با درخواستي از سوي دادگاه به من اعلام کنيد تا در تاريخ معين در دادگاه حاضر بشوم.
وي گفت: هنگام دستگيري من را با زنجير و دستبند بردند، گويا خلاف کرده و خطرناک هستم که البته اين ترفند آمريکاست که فقط مي‌خواهد شخصيت انسان‌ها را تخريب کند.
خبرنگار ايراني آمريکايي اظهار داشت: آمريکا هميشه دوست دارد تا از نظر رواني فرد را عذاب دهد در حالي که همه جا در مورد حقوق بشر حرف مي‌زند، بايد پرسيد پس چرا اين گونه برخورد مي‌کنند.
وي با تاکيد بر اينکه بطور قطع اگر فشار رسانه‌اي و دعاي مردم نبود، من به اين زودي آزاد نمي‌شدم، گفت: البته اگر فرزند کوچکم پيش من نبود، معلوم نبود چه مي‌شد چرا که هيچ‌کسي از سرنوشت من با خبر نمي‌شد.
هاشمي افزود: اين اتفاقي که براي من افتاد، براي خيلي از افراد در آمريکا رخ داده که الان در زندان هستند،از سال 2001 مردم زيادي فقط به خاطر مسلمان بودن و به جرم شاهد دستگير شده و در زندان به سر مي‌برند.
وي تاکيد کرد: مسلمان‌ها در آمريکا شهروند خوبي هستند و اکثرا هيچ تخلفي انجام نمي‌دهند.
خبرنگار ايراني - آمريکايي گفت: آمريکايي‌ها وقتي در مورد زنداني حرف مي‌زنند، مدعي هستند که زندان سياسي ندارند در حالي که زندان‌هايشان پر از زنداني سياسي است، به آنها انگ کشتن پليس يا همچون مواردي را مي‌زنند تا ماهيت اصلي را مطرح نکنند.
6132/518
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژیلا صادقی اسلحه به دست شد! |‌ تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، ژیلا صادقی مجری برنامه سلام «صبح‌بخیر» که مهمان کامران نجف زاده در برنامه برمودا بود اسلحه به دست گرفت و با نشانه گیری در قسمتی از برنامه که شلیک تیر به هدف است شرکت کرد.

کد خبر 844857 برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم تلویزیون - برنامه تلویزیونی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

دیگر خبرها

  • مهدی هاشمی نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
  • خانم مجری جنجالی صداوسیما شهروند آمریکا از آب درآمد! | فیلم
  • جریمه 500 میلیونی هاشمی‌نسب
  • ژیلا صادقی اسلحه به دست شد! |‌ تصاویر
  • حضور روحانیون در مدارس تیزهوشان برای تقویت اعتقادات نخبگان
  • مسلمانان در صورت یک‌دلی و یک‌صدایی به تمام حقوق پایمال‌شده خود می‌رسند
  • ببینید | اعتراف مجری معروف زن تلویزیون: شهروند آمریکا هستم!
  • مجری سرشناس تلویزیون: شهروند آمریکا هستم!
  • عکسی از پسر آیت الله هاشمی در یک دیدار عیدانه
  • باید هویت ملی و دینی دانش آموزان را به آنها یادآور شویم