Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:51:26 GMT

سیدحسن نصرالله حادثه تروریستی سریلانکا را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۰۷۳

دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم میلاد امام زمان (عج) از طریق ویدئو کنفرانس سخنرانی کرد.

به گزارش ایسنا، سیدحسن نصرالله در آغاز این سخنرانی که به صورت زنده از شبکه العالم در حال پخش است، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در سریلانکا، به بازماندگان این حادثه تسلیت گفت.

وی از همه جهانیان خواست که در راستای مقابله با تروریسم تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحسن نصرالله افزود: تروریسم تنها روی سریلانکا و در اعیاد مسیحیان تمرکز نکرده است. آنچه ما همه روزه در فلسطین و یمن شاهد آن هستیم، مصداق بارز تروریسم است.

وی خاطرنشان کرد، در همه ادیان الهی یک تفکر قالب و مرکزی در خصوص آخرالزمان و اقامه عدل الهی در زمین وجود دارد.

در حال تکمیل…

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيدحسن نصرالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمد حجازی و شهدای کنسولگری دمشق شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

سخنران این مراسم، حجت الاسلام نصرالله پور از اساتید حوزه علمیه قم گفت: در جامعه امروز بشری، رسانه یکی از مهمترین ابزار فرهنگ سازی است که قدرت اثرگذاری آن در رشد یا استحاله جوامع قابل مشاهده است.

حجت الاسلام نصرالله پور افزود: سال‌هاست که دشمنان اسلام با استفاده از ابزار رسانه تلاش می‌کنند اذهان عمومی جهان را نسبت به اسلام بدبین کنند.

او با اشاره به جواب مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی گفت: وعدۀ صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیرو‌های مسلح ایران یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد.

حجت الاسلام نصرالله پور تأکید کرد: با این تنبیه متجاوز علاوه بر جوابگویی به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اقتدار منطقه‌ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران در حد قدرت تثبیت شده بین المللی ظهور و بروز کرد به گونه‌ای که آمریکایی‌ها از عملیات تروریستی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران اظهار ندامت کردند.

دیگر خبرها

  • واکنش‌ های بین‌المللی به حادثه اصفهان؛ عمان: اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم / انگلیس:کاهش تنش‌ها ضروری است/ هلند: از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم
  • واکنش‌های جهانی به حادثه اصفهان/ عمان محکوم کرد
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • سیدحسن خمینی پیام صادر کرد
  • لزوم همکاری ‌های امنیتی در بستر سازمان شانگهای
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند