Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد رضا قاسم زاده رئیس آموزش و پرورش بافق گفت: در سال جاری ۶ هزار نفر در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند که ۲ هزارو ۳۰۰ نفر در مرحله شهرستان با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: از این تعداد ۶۰۰ دانش آموز حائز کسب رتبه نخست در این دوره از مسابقات شدند که این برترین‌ها در مسابقات استانی نیز شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آموزش و پرورش بافق با بیان اینکه این گونه از مسابقات آسبب شناسایی دانش آموزان مستعد در سطح شهرستان می‌شود ادامه داد: دانش آموزان بافقی استعداد‌های فراوانی در رشته‌های مختلف دارند که باید این استعداد‌ها دنبال شود.

قاسم زاده خطاب به دانش آموزان تصریح کرد: باید خود را باور کرد تا بتوان به قله‌های ترقی رسید.

اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرانی از سوی دانش آموزان از نکات بارز این مراسم بود.

انتهای پیام/ی

تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی هنری و قرآنی در بافق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: رشد و زایش خانواده ربوکاپ آزاد را در هجدهمین دوره شاهد هستیم

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با اشاره به چگونگی برگزاری هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران، در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: حضور دانش‌آموزان دبیرستانی در مقاطع مختلف و حوزه‌های روز بسیار امیدآفرین است.

وی با بیان اینکه باور دانش‌آموزان به استعدادشان بسیار امیدوارکننده است، ادامه داد: این دانش‌آموزان در حوزه‌های روز و نو متناسب با علم روز بسیار امیدوار به میدان رقابت می‌آیند. آنها متوجه می‌شوند که سن و سال در این رقابت مطرح نیست و معنا دارد.

سخنگوی دولت با اشاره به یکی از جلوه‌های زیبا در مسابقات ربوکاپ، ادامه داد: برخی از گروه‌ها معتقد بودند که ربات متفاوت، برنده می‌شود و متوجه شدیم طراحان ربات متفاوت، در دوره قبلی شکست خورده بودند و در این دوره با تجربه‌ای متفاوت در این دو‌ره شرکت کردند.

جهرمی با بیان اینکه نخبگان در این دوره عوامل شکست را برطرف کردند، خاطرنشان کرد: این موارد نشان‌دهنده حقیقت جوان و نوجوان ایرانی است. دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان ایرانی طراحی موضوعاتی که آینده جهان را رقم می‌زند، برعهده دارند.

وی افزود: همه تیم داوران و طراحان شرکت‌کنندگان دوره‌های قبل مسابقات بودند، این خانواده و مسئله زایش و رشد داشته است و نخبگان از درون خودشان سال‌های بعد را طراحی و مسابقات را نظارت می‌کنند.

سخنگوی دولت با اشاره به پیش‌بینی خود از آیندگان نخبگان، خاطرنشان کرد: نخبگان نشان دادند که آینده‌ساز هستند و نسبت به حوادث رخ‌داده در کشور خودشان منفعل نیستند. این جنس نخبگان که تعدادشان یکی دو تا نیست و برای کشور آینده‌ساز هستند، مسئله را می‌بینند، راهکار ارائه می‌دهند و آینده کشورمان با وجود این نخبگان بسیار غرورآفرین است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • بهادری جهرمی: رشد و زایش خانواده ربوکاپ آزاد را در هجدهمین دوره شاهد هستیم
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • بیش از ۹۰ درصد کردستانی‌ها پایبند به حجاب هستند
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • رفع ابهام دونوبته شدن کنکور/ آیا با تاثیر معدل در کنکور عدالت اجتماعی برقرار می‌شود؟