Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:53:02 GMT

۲ عتیقه سفالی مربوط به عصر آهن در مشگین‌شهر کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۱۱۸

۲ عتیقه سفالی مربوط به عصر آهن در مشگین‌شهر کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر گفت: دو عتیقه سفالی مربوط به عصر آهن در مشگین‌شهر کشف و ضبط شد. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین‌شهر، سرهنگ کیوان زرین‌کلاه بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشگین‌شهر اظهار داشت: با تلاش نیروهای انتظامی و همکاری مردم با ارائه گزارشات مبتنی به نگهداری اشیای عتیقه در منزلی مسکونی در روستای میرک مشگین‌شهر دو عتیقه سفالی مربوط به عصر آهن در مشگین‌شهر کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این عتیقه‌ها به شکل ماهرانه جاسازی شده بود که پس از بازرسی‌های به عمل آمده این اشیا کشف شد و در این زمینه یک نفر دستگیر شد و پرونده کیفری برای این متخلف تشکیل می‌شود.

20 سکه عتیقه و باستانی در بانه کشف شد62 هزار لیتر سوخت قاچاق در سروآباد کشف شد؛ دستگیری 2 قاچاقچی3.5 تن انواع مواد مخدر در استان فارس کشف شد

 فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به این که قدمت این عتیقه‌ها به سه هزار سال پیش است گفت: حفظ و صیانت از آثار باستانی یک اولویت مهم و اساسی برای ما است که درصدد هستیم با تحقق این مهم در استان به وظایف خود جامه عمل پوشانده و آن طور که باید و شاید در این زمینه پیشگام عمل کنیم.

زرین‌کلاه تصریح کرد: امیدواریم مردم در این زمینه همکاری‌های لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت ورود پیدا کرده و متخلفان را به سزای اعمالشان برسانیم چرا که کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

R41374/P4001/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش: آماده اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم

آفتاب‌‌نیوز :

امیر حمید واحدی در حاشیه رژه روز ارتش درخصوص آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، اظهارکرد: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستادکل آماده‌تر از همیشه است. آمادگی که امروز در زمینه سوخو۲۴ داریم از همه زمان‌ها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده‌ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه‌ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اسکادران‌های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در تمام زمینه‌های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همینجا به دشمنان ایران توصیه میکنم خطای راهبردی نکنند.

وی در پایان گفت: جوابی که سپاه به آن‌ها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می‌کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیرو‌های مسلح ایران انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اجساد ۳ جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • بقایای اجساد سه جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • پیدا شدن بقایای ۳ جوان مفقود شده در دامنه کوه سبلان
  • پیدا شدن بقایای ۳ جوان مفقود شده در ییلاقات سامانلو مشگین‌شهر
  • اظهارات فرمانده کل ارتش درباره جزئیات حادثه امروز اصفهان
  • ماجرای شنیده شدن صدای شدید در اصفهان / فرمانده‌کل ارتش: انفجار مربوط به تیراندازی پدافند به شئ مشکوکی بوده
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • ارتش: آماده اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم
  • آماده مورد اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم
  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟