Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:00:17 GMT

ترامپ: کنگره نمی‌تواند من‌ را استیضاح کند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۱۶۹

ترامپ: کنگره نمی‌تواند من‌ را استیضاح کند

به گزارش خبرگزاری مهر، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا امروز دوشنبه در پیامی توئیتری اعلام کرد: فقط جرایم بزرگ و بزه کاری می‌تواند به استیضاح ختم شود.

رئیس‌جمهوری آمریکا ادامه داد: جُرمی توسط من مرتکب نشده است (نه تبانی کردم و نه مانع تراشی)؛ پس شما نمی‌توانید من را استیضاح کنید.

گفتنی است، شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان پیشتر در گزارشی اعلام کرده بود: دموکرات‌ها با هدف بررسی واکنشی مناسب به گزارش «رابرت مولر» (بازرس ویژه تحقیق درباره دخالت ادعایی مسکو در انتخابات سال ۲۰۱۶) تشکیل نشست خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا قرار است با اعضای حزب دموکرات درباره واکنش به گزارش رابرت مولر در خصوص دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفتگو کند.

به گزارش این رسانه، برخی از مقامات بلندپایه دموکرات در کنگره آمریکا نیز اعلام کرده اند که استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را به عنوان یک گزینه رد نمی‌کنند.

کد خبر 4597541

منبع: مهر

کلیدواژه: کنگره آمریکا دونالد ترامپ استیضاح رابرت مولر روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بیش از یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، وال استریت ژورنال امروز در گزارشی نوشت: دولت آمریکا درصدد تحویل یک محموله تسلیحات نظامی با ارزش بیش از یک میلیارد دلار به اسرائیل است.

در ادامه این گزارش به نقل از مسئولان آمریکایی آمده است: این بزرگترین بسته کمک ها به ارتش اسرائیل از آغاز جنگ غزه و نخستین کمک از زمان تشدید تنش‌ها میان تهران و تل آویو است.

بنابراین گزارش، این کمک ها جدا از بسته کمک های جدیدی است که از سوی کنگره آمریکا در حال بررسی است. کنگره آمریکا اخیرا در حال بررسی طرحی است که به موجب آن آمریکا گلوله های تانک و خمپاره و خودروهای زرهی جدید تحویل رژیم صهیونیستی خواهد داد.

این در حالی است که دولت آمریکا شامگاه گذشته حمایت از رژیم صهیونیستی، در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز طرح ارائه عضویت کامل به فلسطین را وتو کرده بود.

کد خبر 6082550 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • آمریکا بیش از یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل می‌دهد
  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • رأی‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا در مورد کمک‌های جدید به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی