Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سعید دهقانلو، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ضمن با اشاره به اجرای پویش بهار مهربانی که از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی شامل کتاب و اسباب‌بازی و ارسال آن به مناطق سیل‌زده، کلید خورده است، گفت: در راستای اجرای این پویش، اسباب‌بازی و کتاب‌های اهدایی که توسط شهروندان، مسئولان، خیرین، کارکنان و کتابداران این اداره کل برای کودکان مناطق سیل‌زده جمع‌آوری شده است و تا پایان هفته جاری به استان لرستان ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانلو با ابراز همدردی با هم‌وطنانی که در سیل اخیر دچار آسیب شدند، گفت: هر نوع کمک به هموطنانی که دچار بحران شده‌اند، ضروری است.

وی از ایجاد پایگاه جمع‌آوری کتاب و اسباب‌بازی در کتابخانه‌های عمومی این استان برای دریافت کمک‌های مردمی خبر داد و افزود: اولین بسته‌های اسباب‌بازی و کتاب‌های اهدایی توسط شهروندان، مسئولان، خیرین و کارکنان و کتابداران این اداره کل به کودکان مناطق سیل‌زده استان لرستان هم، تا پایان هفته جاری ارسال می‌شود.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان بابیان اینکه کمک‌های نقدی توسط کتابداران و کارکنان این اداره کل برای کمک به مناطق سیل‌زده جمع‌آوری‌شده است، عنوان کرد: جمعی از کتابداران و کارکنان این اداره کل در اقدامی خداپسندانه یک روز حقوق خود را برای خرید اسباب‌بازی و کتاب برای کودکان مناطق سیل‌زده اهدا کردند.

دهقانلو افزود: مردم ایران همواره با مشارکت و همدلی در برهه‌های مختلف، یاری‌رسان همنوعان خود بوده‌اند و هم‌اکنون نیز همه ما بر اساس رسالتی که بر عهده داریم، نباید در برابر درد و رنج هم‌وطنان سیل‌زده در استان‌های مختلف کشور غافل باشیم.

انتهای پیام/پ

 کتاب و اسباب‌بازی از کتابخانه‌های عمومی سمنان به مناطق سیل‌زده لرستان ارسال می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره کل کتابخانه های عمومی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مسئول اردوی راهیان‌نور لرستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر ساله جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.
مرتضی سپهوند افزود: برهمین اساس بیش از سه هزار لرستانی از اقشار مختلف مردم در اردیبهشت به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
 سپهوند گفت: سال گذشته نیز ۱۷ هزار نفر از استان لرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز