Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های فوتبال الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران امروز «دوشنبه» به مصاف هم رفتند.

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، محمد نادری، بشار رسن، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، علی علیپور

حواشی  دیدار الاهلی عربستان-پرسپولیس ایران:

از آنجایی که قرار بود از ساعت ۱۵ امروز بلیت فروشی آغاز شود، اما بلیت‌ها به صورت مناسب به هواداران داده نشده و هواداران پرسپولیس از این موضوع بسیار ناراحت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از هواداران توانسته‌اند بلیت این بازی را تهیه کنند، اما به دلیل کارشکنی عربستانی‌ها و به خاطر برخی ناهماهنگی‌های به وجود آمده تعدادی از هواداران پرسپولیس هنوز موفق به تهیه بلیت و ورود به ورزشگاه نشدند.

ابازار سیاه برای بلیت فروشی این بازی به راه افتاده و برخی از هواداران اعلام کردند که بلیت‌های ۵۰ درهمی این بازی را به مبلغ ۲۰۰ درهم خریداری کرده‌اند.

بنر هواداران پرسپولیس روی سکو‌های ورزشگاه مکتوم بن رشید پهن شد.

گرم کردن بازیکنان پرسپولیس پیش از دیدار با الاهلی عربستان

در حال تکمیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!

عملکرد تیم اریک تن هاخ باعث شده تا تعدادی از هواداران منچستریونایتد، شروع به پس دادن بلیت فصل خودشان کنند. 

طرفداری | اریک تن هاخ در کنفرانس مطبوعاتی جدید خودش به آنهایی که پیروزی تیمش مقابل کاونتری سیتی را شرم آور توصیف کردند، ایراد وارد کرد و از نتایج تیمش دفاع کرد. 

به گزارش تایمز، این در حالی است که که منچستریونایتد با ارائه یک عملکرد ضعیف، برتری سه گله اش را از دست داد و در نهایت به ضربات پنالتی برای شکست دادن تیم چمپیونشیپی نیاز داشت، اتفاقی که به طور واضح باعث کاهش اعتماد به نفس در بین برخی از هواداران این باشگاه شده است.

باشگاه منچستریونایتد، روز دوشنبه بعدازظهر با ارسال پیامی به اعضای باشگاه، به آنها اطلاع داد که به دلیل «بازگرداندن تعداد زیادی از بلیت‌ها توسط دارندگان بلیت های فصلی»، بلیت‌های بیشتری برای بازی روز چهارشنبه مقابل شفیلدیونایتد در دسترس قرار گرفته است.

تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان