Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@17:02:42 GMT

آذرقلم: تراکتور حال خوشی ندارد مراقبش باشیم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۳۲۸

آذرقلم: تراکتور حال خوشی ندارد مراقبش باشیم

به گزارش آذرقلم؛ تیم ما از سرمربی ناکارآمد و مهاجمان کم دقت بیشتر رنج می برد تا مشکلات داوری. بهتر نیست به مهاجمان وطنی و جوان هم فرصتی داده شود؟ فرض بر این بگذاریم که داوری اشتباهی داشته باشد ، پس اشتباهات و نکات ضعف تیم کجا رفته است.
تراکتور بیشتر از «هوادار دوآتیشه» به «هواداران حامی تراکتور در روزهای سخت» نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دو بازی که فکر می کردیم شش امتیاز درو خواهیم کرد، حتی یک امتیاز هم نگرفتیم. حتی به چند بازی قبلی هم نگاه کنیم با یک گل برنده شده ایم و البته به سختی. دقیقا برخلاف صحبت سرمربی تراکتور ما در خط حمله به شدت مشکل داریم و هافبک های تیم بیشتر گلزنی کرده اند.
بیایید فرافکنی نکنیم و مشکلات درون تراکتوری را به مسائل بیرونی ربط ندهیم. تیم در طول این فصل سه سرمربی به خود دیده است و بازیکنان چگونه و چطور خود را با رویکرد های سه مربی تطابق دهند. ای کاش توشاک می ماند و حال در رتبه دهم بودیم ولی تیمی خوب برای سال بعد می ساختیم.
فرض کنیم تیم با اشتباه عمدی یا سهوی فروزان باخته است، چرا به دنبال این شکست تیم به هم بریزد؛ این نشانگر عدم بلوغ تیمی برای تیم بودن است اگر هدف قهرمانی است، پس مانند یک قهرمان مشکلات را مدیریت کنیم.
از روزی که زمزمه قهرمانی برای تراکتور مطرح شد، نگران این روزها بودم. تراکتور به روانشناسی قوی و مشاوره کارآمد نیاز دارد تا از این بن بست خود ساخته خارج شود. حال از قهرمانی جا ماندیم، پس در بازی های بعدی خوب بازی کنیم و به بازیکنان آرامش بدهیم. باخت مقابل پیکان جدا از ضعف تاکتیکی و مهره چینی به استرس ناشی از بازی با سپید رود برمی گردد.
از سوی دیگر کانال های تلگرامی و تهییج و تحریک هواداران و تماشاگران بلای جان تراکتور شده است. لطفا از هواداران و تماشاگران استفاده ابزاری برای به حاشیه بردن و تضعیف تراکتور استفاده نکنیم. بپذیریم که هوادار خوب تراکتور بیشتر بازی خوب را می طلبد و سپس نتیجه خوب.
هدف از این نوشتار فقط کالبد شکافی نتایج ضعیف تراکتور و ریکاوری تیم است، بیایید حامی تیم، باریکنان و دست اندرکاران تیم باشیم.
6132/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استرس بازی روانشناسی چینی تراکتور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی نیمه نهایی جام حذفی به مصاف تیم کاونتری رفت و به سختی این تیم را شکست داد.

تیم تحت هدایت اریک تن‌هاخ در این بازی که با سه گل از حریفش پیش بود به تساوی رسید و در نهایت در ضربات پنالتی موفق شد به برد دست پیدا کرده و به فینال راه پیدا کند تا با منچسترسیتی حریف شود.

اریک تن هاخ تایید کرده اکنون هدفش قهرمانی در جام حذفی است و در رقابت با منچسترسیتی به دنبال کسب این جام است.

اریک تن هاخ پس از بازی گفت: "این یک بازی باورنکردنی بود، یک بازی عجیب بود. ما برای مدت زیادی کنترل کامل بازی را در اختیار داشتیم و سپس در آخرین قسمت بازی آن را از دست دادیم. ما برای پیروزی در ضربات پنالتی مقاومت خود را نشان دادیم."

نتیجه؟

ما 75 دقیقه کنترل بازی را در دست داشتیم و باید از کاونتری به خاطر کاری که آن‌ها در 15 دقیقه آخر انجام دادند، تعریف کنیم. ما باید پیشرفت کنیم، در این مورد زیاد صحبت می‌کنیم. در لحظات پایانی اشتباه می‌کنیم و به مسئولیت خود عمل نمی‌کنیم.

آیا تیم شما از نظر ذهنی مشکل دارد؟

ما نمی‌توانیم بگوییم این گروه ذهنیت درستی ندارد چون امروز شخصیت خود را نشان دادند، اما در قسمت پایانی بازی نظم و انضباط وجود نداشت. ما باید توپ را حفظ کنیم، به پاس دادن ادامه دهیم، به گلزنی ادامه دهیم و سپس در دفاع قوی باشیم. باید در این زمینه پیشرفت کنیم.

قبل از پنالتی به بازیکنان چه گفتید؟

در آن لحظه درباره ذهنیت حرف زدیم. شما یک برنامه دارید و به آن اعتماد کامل دارید، بنابراین به آن‌ها گفتم که به برنامه پایبند باشند. مطمئن بودم که در ضربات پنالتی برنده می‌شویم. به طور معمول کاسمیرو پنالتی‌ها را گل می‌زند، ما با بازیکنان در این بخش خیلی خوب تمرین می‌کنیم.

احساس تیم بعد از بازی؟

احساسات مختلفی وجود دارد. ما می‌توانیم از این دستاورد خوشحال باشیم، رسیدن به فینال خیلی بزرگ است. باید در این فینال قهرمان شویم. وقتی برای قهرمانی صد در صد آماده باشیم، می‌توانیم آن را انجام دهیم.

امید به قهرمانی در جام حذفی؟

می‌خواهم آن را ببرم. مطمئنم شانس خوبی برای پیروزی در این فینال داریم، هرچند با بهترین تیم دنیا بازی می‌کنیم. با این حال ما شانس داریم، این را در فصل جاری نشان دادیم.

دیگر خبرها

  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • میل مضر تکیه‌زدن بر رأس هرم
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم
  • تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • در دل فراوانی زندگی می‌کنیم اما گرسنه‌ایم!
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت
  • لک: بازی با بحرین در شأن فوتسال ایران نبود
  • تیم‌ها باید به مسائل فنی بپردازند/ سعی می‌کنیم مقابل آلومینیوم بهترین خود باشیم