Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@03:27:07 GMT

امیدواری فن دایک به کمک دشمن قدیمی لیورپول

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۵۵۴

امیدواری فن دایک به کمک دشمن قدیمی لیورپول

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، بر خلاف یورگن کلوپ از منچستریونایتد هنوز ناامید نیست.


به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ امروز در مصاحبه ای عجیب و احتمالا تحریک آمیز مدعی شد منچستریونایتد شانسی برای متوقف کردن سیتی در بازی این هفته ندارد اما فن دایک معتقد است شیاطین سرخ به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند و در این مسیر چاره ای جز کسب امتیاز از رقیب همشهری ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فن دایک گفت: "یونایتد باید سعی کند بازی خودش را انجام دهد. غلبه بر اورتون آن هم در گودیسون پارک هرگز آسان نیست اما دریافت 4 گل نیز نتیجه عجیب و بزرگی است. ما در مورد دربی منچستر هیچ گونه تاثیری نداریم اما یونایتد هنوز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل بعد بازی می کنند و برای رسین به این هدف باید در مقابل منچسترسیتی نتیجه بگیرد.

 

 

هدف بعدی لیورپول؟ صد درصد کسب سه پیروزی در سه بازی باقیمانده در لیگ برتر، در حال حاضر این تنها چیزی است که ما روی آن تمرکز می کنیم.

 

سه بازی برای لیورپول باقی مانده و ما قصد داریم در همه آن دیدرها پیروز شویم. رسیدن به این هدف خیلی سخت است، اما این چیزی است که ما دنبال آن هستیم. ما در خانه کاردیف کارمان را انجام دادیم، ما مجبور بودیم صبور باشیم، اما عملکرد لیورپول در کل بسیار خوب بود بود و باید این سه امتیاز را به دست می آوردیم. چالش بعدی ما روز جمعه خواهد بود و خواهیم دید چه اتفاقاتی رخ می دهد."

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس

مورینیو پس از دو ماه در میادین فوتبال آفتابی شد.

فولام و لیورپول در دیداری از هفته ۳۴ لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۳/۲۴ به مصاف یکدیگر رفته اند. این بازی تا دقایق پایانی با برتری ۳-۱ قرمزهای آنفیلد در جریان است. ژوزه مورینیو سرمربی سابق رم که پس از جدایی از این باشگاه به محل زندگی خود در لندن برگشته است، امشب در کراون کاتیج حضور دارد و در کنار وینچنزو مونتلا، تماشاگران ویژه این بازی هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • خلاصه‌بازی لیورپول و فولام + فیلم
  • خلاصه بازی فولام 1-3 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی لیورپول و فولام + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی فولام ۱ - لیورپول ۳
  • لیورپول برد و در کورس قهرمانی باقی ماند
  • ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس
  • پیدا شدن نقاشی گمشده بعد از ۴ سال