Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتش سوزی معدن منطقه کارسنگ سوادکوه 11 نفر را به دلیل استنشاق دود دچار مشکلات تنفسی و به بیمارستان منتقل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ،زکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به آتش سوزی معدن منطقه کارسنگ سوادکوه اظهار کرد: در این حادثه 11 نفر به دلیل استنشاق دود دچار مشکلات تنفسی و به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: افراد حادثه دیده به بیمارستان شهدای زیرآب منتقل و تحت مراقبت پزشکی قرار گرفتند و خوشبختانه مصدوم با وضعیت وخیم نداشتیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز در این‌باره گفت: حادثه معدن زغال سنگ سوادکوه به دلیل سوختگی کابل انتقال نیرو(آنتی گریزو) بوده است.

محمد محمدپور عمران با اعلام این مطلب ادامه داد: در اثر وقوع این حادثه که منجر به ایجاد دود زیادی شده بود، 11 نفر از کارگران این معدن مصدوم شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، تیم‌های اورژانس مبادرت به انتقال حادثه دیدگان به بیمارستان شهدای زیرآب کردند که 9 نفر از آن‌ها به‌صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند و دو نفر دیگر به‌دلیل سابقه بیماری با نظر پزشکان در بخش مربوطه بستری تا پس از اطمینان از بهبودی کامل ترخیص شوند.

محمدپور همچنین با اعلام اقدام به‌موقع کارگران و مدیران این معدن متعلق به بخش خصوصی، از حضور مسئولان شهری در نخستین ساعات حادثه خبر داد و از تلاش‌های موثر اورژانس مازندران و کادر درمانی بیمارستان شهدای زیرآب تقدیر و تشکر  و بر ادامه پیگیری‌ها در خصوص یافتن علت سوختگی کابل که موجب این حادثه شد، تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ امیرحسین صادقی، مدافع تیم استقلال دچار یک تصادف شده و به همین خاطر در بیمارستان بستری شده است.

او یک استوری از خودش در بیمارستان منتشر کرد ونوشت: چون می‌گذرد غمی نیست.

کد خبر 845017 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد
  • عین اللهی از بیمارستان‌های در دست احداث بازدید کرد
  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس
  • وزیر بهداشت از پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت تهران بازدید کرد
  • بیمارستان سوختگی در غرب تهران ساخته می‌شود
  • فعالیت دائمی ۲ پایگاه هلال احمر مازندران
  • فعالیت دو پایگاه هلال احمر مازندران شبانه روزی شد