Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@21:22:09 GMT

عملیات پرورش دام سبک بیست هزار راسی در نمین اجرایی می شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۶۰۸

عملیات پرورش دام سبک بیست هزار راسی در نمین اجرایی می شود

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل از اجرایی شدن عملیات پرورش دام سبک ۲۰۰۰۰ راسی در نمین خبرداد و گفت: عملیات اجرایی این طرح در جریان سفر رئیس جمهور به استان آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، قادر تقی زاده مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل عصر امروز در جلسه بررسی طرح های سرمایه گذاری گفت: امسال که سال "رونق تولید" نام گذاری شده با اهتمام جدی  سعی داریم مشکلات طرح های تولیدی را در سطح استان برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سخنان خود از اجرایی شدن عملیات پرورش دام سبک ۲۰۰۰۰ راسی در نمین خبرداد و گفت: این کار در راستای حل مشکلات طرح های تولیدی در سطح استان انجام می شود.   تقی زاده با بیان اینکه تلاش می شود با حل برخی مشکلات از جمله تامین آب مورد نیاز، یک طرح پرورش دام در روستای پته خور نمین اجرایی شود، گفت: عملات اجرای این طرح در جریان سفر رئیس جمهور به استان آغاز می شود.   وی افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار توسط شرکت سپید دام کوثر زیر مجموعه گروه صنعتی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران اجراء خواهد شد و قابلیت توسعه در ۹۵ هکتار را دارد که در دست پیگیری است.

انتهای پیام/ج

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر

سیدحامد عاملی در جلسه هماهنگی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر با حضور سرمایه‌گذار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، گفت: با هماهنگی ادارات مرتبط و با اقدامات انجام یافته از سوی سرمایه‌گذار، پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر تا آخر اردیبهشت ماه کلنگ‌زنی می‌شود.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان اقدامات لازم را طی دو هفته آینده انجام می‌دهند تا مانعی برای شروع عملیات اجرایی پروژه وجود نداشته باشد و سرمایه‌گذار طرح نیز آماده آغاز عملیات اجرایی است.

استاندار اردبیل تاکید کرد: شهرستان مشگین‌شهر ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد و احداث پروژه‌های پیشران در این منطقه می‌تواند به رونق گردشگری و اقتصادی استان منجر شود که مجموعه مدیریتی استان نیز از سرمایه‌گذاران در این حوزه حمایت می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری انجام می‌شود و در همین راستا موافقت اصولی پروژه هتل پنج ستاره ملل صادر شده و سایر اقدامات لازم نیز انجام می‌شود.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: این پروژه در منطقه روستای وله‌زیر شهرستان مشگین‌شهر قرار دارد و سرمایه‌گذار پروژه علاوه بر هتل پنج ستاره در قالب طرح توسعه، مجموعه‌های گردشگری سلامت و سایر طرح‌های گردشگری را نیز در دستور کار دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • سلیمی نمین: توئیت فضائلی درباره حجاب را با توجه به جایگاهش در دفتر رهبری باید لحاظ کرد/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم/ برخی تصور می‌کنند با یک اقدام اجرایی می‌توانند مسئله حجاب را حل کنند
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد