Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@08:44:25 GMT

لیگ قهرمانان آسیا|پرسپولیس با شکست به رختکن رفت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۶۱۴

لیگ قهرمانان آسیا|پرسپولیس با شکست به رختکن رفت

نیمه اول دیدار تیم‌های الاهلی عربستان و پرسپولیس با شکست نماینده کشورمان همراه بود. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس در اولین بازی دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 امروز (دوشنبه) در  ورزشگاه مکتوم بن راشد آل مکتوم به مصاف الاهلی رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود الاهلی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل این نیمه توسط عمر السومه در دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

الاهلی در این بازی با ترکیب؛ محمد العویس، سعید المولد، محمد آل فتیل، سلمان الموشر، عمر السومه، نوح الموسی، پائولو دیاز، جانینی تاوارز، حسین عبدالغنی، عبدالرحمن غریب و آدریان سانتوس راهی میدان شده است. ترکیب پرسپولیس را نیز علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، بشار رسن، سیامک نعمتی و علی علیپور تشکیل می‌دهند.

دقیقه 6: همکاری خوب پرسپولیسی‌ها در جناح راست با نفوذ و ضربه بشار رسن همراه شد که دروازه‌بان و مدافع الاهلی شتابزده توپ را دور کردند.

دقیقه 8:فرار تند و تیز ترابی از جناح راست تیمش و پاس زمینی و در عرض او نعمتی را صاحب موقعیت ایده‌آل گلزنی کرد، اما ضربه محکم او در جلوی دروازه الاهلی با برخورد به مدافع این تیم راهی کرنر شد.

دقیقه 13: ارسال ترابی از جناح راست با ضربه سر علیپور به صورت پاس برای نعمتی در محوطه 18 قدم الاهلی فراهم شد که این بازیکن قدر این موقعیت عالی گلزنی را ندانست و سایه توپ را زد.

دقیقه 15: شوت از راه دور سومه در دستان بیرانوند جای گرفت.

دقیقه 16: این بار علیپور پاس عرضی خوبی را به داخل محوطه جریمه الاهلی ارسال کرد و مدافع این تیم توپ را از جلوی نعمتی دفع کرد که در این صحنه نزدیک بود دروازه العویس باز شود اما او شتابزده توپ را دور کرد.

دقیقه 28:عبدالله غریب با عبور از سیدجلال با بیرانوند تک به تک شد که این دروازه‌بان وقتی نتواست توپ را دفع کند مجبور به خطای پنالتی شد.

دقیقه 30: سومه ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 43: شوت از راه دور نوراللهی در حالت خطرناک از کنار دروازه الاهلی راهی اوت شد.

اعتراض عرب به مشکل پیش‌آمده برای هواداران پرسپولیس در دیدار برابر الاهلی

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی اوسمار به پرسپولیسی‌ها؛ کنعانی‌زادگان جور مهاجمان را کشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۴۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان است که این مسابقه با با ۲ گل محمدحسین کنعانی‌زادگان ۲ بر صفر به سود شاگردان اوسمار به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، مسعود ریگی، اوستون ارونوف،‌ مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب پیکان: محمد ناصری، ایمان اکبری، علی‌اکبر رنجبر، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده، محمدحسین فلاح، سامان نریمان جهان، غلامرضا ثابت ایمانی، حامد پاکدل و علی قربانی.

داور: کوپال ناظمی

دقیقه ۲۱: محمدحسین کنعانی‌زادگان اولین کارت زرد بازی را گرفت.

دقیقه ۲۴: شوت عبدالکریم حسن از پشت محوطه جریمه را دروازه‌بان پیکان با یک واکنش راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۷: برخورد محمدحسین فلاح با مسعود ریگی داخل محوطه جریمه را کوپال ناظمی خطای پنالتی تشخیص داد.

دقیقه ۳۹: ضربه پنالتی کنعانی‌زادگان دور از دستان ناصری وارد دروازه پیکان شد تا پرسپولیس با یک گل از حریف خود پیش بیفتد.

دقیقه ۴۲: در شلوغی محوطه جریمه توپ به فرشاد فرجی رسید که ضربه این بازیکن پس از برخورد به پای مدافعان پیکان به شکلی بسیار خطرناک از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۱+۴۵: پاس در عمق ترابی به آل‌کثیر این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما ضربه بی دقت او با اختلاف کم از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۵۲: ضربه کاشته عالیشاه به مدافعین خورد و در برگشت کنعانی توپ را به سمت چپ برد تا ارونوف با حرکت تکنیکی خود توپ را پیش ببرد و سپس سانتر ترابی با ضربه سر کنعانی در شش قدم به گل تبدیل شد.

دقیقه ۵۶: حرکت فوق العاده پرسپولیس از سمت چپ با سانتر ارونوف به عیسی رسید و او در کمال ناباوری فرصت خوبش را با ضربه سر بد بیرون زد.

دقیقه ۶۲: اولین خطر خیلی جدی پیکانی‌ها در این دقیقه با واکنش خیره کننده بیرانوند راهی کرنر شد. آژیر در شش قدم می‌توانست گل بزند که گلر سرخ‌ها مانع شد.

دقیقه ۷۰: سانتر خطرناک پیکانی‌ها با خروج موفق بیرانوند و مشت او دور شد.

دقیقه ۷۱: فرصت خطرناک پرسپولیس روی ضدحمله که موفعیت تک به تک را عیسی آل کثیر به شکلی عجیب از دست داد.

دقیقه ۷۴: فرصت عالی پرسپولیس با حرکت ترکیبی ارونوف با عیسی بپبا صربه وینگر ازبک در محوطه همراه شد که شوت او از کنار دروازه نفسگیر بیرون رفت‌.

دقیقه ۷۸: موقعیت مناسب برای ارونوف که شوت او توسط ناصری برگشت داده شد. این بازیکن با پاس عمقی دانیال حرکت کرده بود و بدون مزاحم شوت زد.

دقیقه ۸۴: شوت از راه دور و خوب اسدبیگی توسط محمد ناصری دفع شد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885360

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان/ کنعانی‌زادگان مرد همه کاره قرمزها
  • پایان خوش پرسپولیس در سال ۱۴۰۲ با شکست پیکان/ کنعانی زادگان دبل کرد
  • عیدی اوسمار به پرسپولیسی‌ها؛ کنعانی‌زادگان جور مهاجمان را کشید!
  • پرسپولیس با شکست پیکان پرونده ۱۴۰۲ را بست
  • پرسپولیس با پیکانِ یک استقلالی به یک قدمی آبی‌ها رسید + فیلم
  • عید اوسمار به پرسپولیسی‌ها؛ کنعانی‌زادگان جور مهاجمان را کشید!
  • پرسپولیس با پیکان سواری سال ۱۴۰۲ را به پایان رساند
  • برتری پرسپولیس در نیمه اول مقابل پیکان
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل پیکان
  • پرسپولیس ۱ - ۰ پیکان/ آخرین بازی ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی