Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@12:49:04 GMT

خطر ریزش کوه در محورهای هراز فیروزکوه و چالوس

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۶۱۸

خطر ریزش کوه در محورهای هراز فیروزکوه و چالوس

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به اینکه خطر ریزش کوه در محورهای هراز فیروزکوه و چالوس وجود دارد گفت: مسافران از تردد در محورهای کوهستانی بپرهیزند.

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با ایسنا، در خصوص شرایط جوی حاکم در محورهای هراز و فیروزکوه اظهار کرد: هم اکنون شاهد بارش باران در اکثر محورها و برف در ارتفاعات و محورهای هراز و فیروزکوه و لغزندگی معابر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی در ادامه با اشاره به اینکه احتمال طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر و خطر ریزش کوه در محورهای هراز فیروزکوه و چالوس وجود دارد گفت: به همه رانندگان و مسافران عزیز توصیه می‌شود از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه لازم است که رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند افزود: از همه رانندگان می‌خواهیم که از توقف در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند و قوانین راهنمایی و رانندگی را سرلوحه کار خود داشته باشند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط جوی شرایط زمستانه در اکثر محورها به خصوص محورهای کوهستانی حاکم است پس ضرورت دارد که رانندگان زنجیر چرخ، پوشاک گرم و مواد غذایی با خود به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جاده چالوس محور هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در جاده چالوس (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ریزش سنگ در جاده چالوس حادثه آفرید (فیلم) لحظه ریزش تونل در ایلام (فیلم) ببینید| ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در جاده چالوس (فیلم)
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ریزش سنگ در جاده هراز؛ ترافیک به سمت تهران پُر حجم شد
  • ریزش سنگ در این جاده شمالی/ ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • ریزش سنگ در جاده هراز
  • ریزش سنگ درجاده هراز /  ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین / ترافیک سنگین در چالوس و هراز
  • وضعیت راه‌های کشور؛جاده چالوس، هراز و آزادراه تهران– شمال یکطرفه شد