Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:31:39 GMT

مصرف گاز در خراسان رضوی افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۶۹۳

مصرف گاز در خراسان رضوی افزایش یافت

مشهد- ایرنا- مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: مصرف گاز در این استان طی فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال یازده درصد افزایش یافت.

سید حمید فانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در فروردین ماه امسال یک میلیارد و 30 میلیون متر مکعب گاز در این استان مصرف شد که این میزان در مدت مشابه پارسال 930 میلیون متر مکعب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بطور متوسط در هر روز فروردین ماه امسال 33 میلیون متر مکعب گاز مصرف شده است اظهار داشت: بیشترین میزان مصرف گاز استان در این مدت مربوط به سه روز ابتدایی آغاز سال به میزان 40 میلیون متر مکعب در روز بوده است.
وی گفت: پارسال 2 هزار و 473 کیلومتر شبکه گاز رسانی در استان ایجاد شد که از این میزان 106 کیلومتر مربوط به گاز شهری و 2 هزار و 367 کیلومتر روستایی است.
فانی افزود: پارسال 109 هزار و 664 مشترک به تعداد دریافت کنندگان خدمات شرکت گاز خراسان رضوی افزوده شد.
شرکت گاز خراسان رضوی 2 میلیون و 263 هزار و 432 مشترک دارد که از این تعداد یک میلیون و 781 هزار و 237مشترک شهری و 482 هزار و 195 مشترک روستایی هستند.
7507 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شركت گاز مصرف گاز خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت:در فروردین سال جاری ۸ فیلم در سینما‌های خراسان رضوی اکران شد که در مجموع بیش از ۲۴۰ هزار نفر مخاطب داشتند.

سوسن محمدزاده  با اشاره به افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های استان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزود: این در حالی است که در فروردین ماه سال گذشته ۹ فیلم در سینما‌های استان اکران شده بود که در مجموع بیش از ۲۲۰ هزار نفر مخاطب داشتند.

رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی درباره میزان کل فروش فیلم‌های اکران‌شده در فروردین ماه امسال گفت: فیلم‌های اکران شده در ۷۶۴۴ سانس به فروش رفت که بیش از ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش را به ثبت رسانده است.

محمدزاده افزود: این در حالی است که در فروردین ماه سال گذشته ۴۵۶۸ سانس به فروش رفت که فیلم‌های اکران شده بیش از ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروش داشتند.

وی گفت: از میان فیلم‌های اکران شده در خراسان رضوی فیلم تمساح خوبی به کارگردانی جواد عزتی بیش از ۹ میلیارد تومان، فیلم بی‌بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و فیلم سال گربه به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش دشته است.

دیگر خبرها

  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • خواص میوه خشک برای کودکان