Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:40:27 GMT

نقش آموزش های مهارتی دانش آموزان در تحقق رونق تولید

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۷۲۷

نقش آموزش های مهارتی دانش آموزان در تحقق رونق تولید

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: هدایت و حمایت دانش آموزان به سمت و سوی آموزش های مهارتی در تحقق رونق تولید اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر «اسماعیل بایبوردی» در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل گفت: آموزش و پرورش نخستین سنگر تبدیل دانایی به دارایی است و تحقق این موضوع برنامه ریزی مناسب در این نهاد آموزشی را می طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به جمعیت ۲۰ هزار نفری دانش آموزان شهرستان اشاره کرد و افزود: رسالت آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد آموزشی و تربیتی زمانی محقق خواهد شد که همراهی اولیا و مربیان و مشارکت های مردمی را به همراه داشته باشد.

 

دکتر بایبوردی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید، گفت: هدایت و حمایت دانش آموزان به سمت و سوی آموزش های مهارتی در تحقق رونق تولید اثرگذار است.

 

وی با بیان اینکه ۱۹۱ واحد آموزشی در این شهرستان فعال است گفت: شورای آموزش و پرورش باید برنامه ریزی دقیقی را برای رشد و شکوفایی آینده سازان جامعه تدوین کند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان خبرگزاری شبستان جشن نیمه شعبان امام زمان عج مسجد مقدس جمکران ارتش کانون مساجد مقام معظم رهبری اردبیل آموزش و پرورش آران و بیدگل فرماندار آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ امام جمعه آران و بیدگل در این آیین که به همت پایگاه بسیج امام علی (ع) حوزه بسیج کارگری آران و بیدگل برگزار شد گفت: بدون شک کارگران، از وفادارترین اقشار مردم به انقلاب اسلامی هستند و سهم بسزایی در در تولید ورونق اقتصادی دارند.


حجت الاسلام سلیمانی افزود: کارگران همواره حامی عزت و استقلال کشور بوده اند و در سخت‌ترین شرایط دست از حمایت تولید برنداشته وباید دولت از این قشر زحمت کش حمایت کند

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان